Spring naar bijdragen

Vrijdag de 13e oktober 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Bor:

13. 250 euro..

Dat is wel duur zeg, dat valt me tegen..

Zeker een hoop. Maa een scootmobiel is ook bereduur hoor, vergis je niet. En die kan verlal geheel via wmo. Ook vaak €10.000 ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan nog steeds zo een scoot krijgen ( ja nieuwe, en dus stinkend duur, zou zo etaald worden door d gemeente) maar ik wil dr ook nog niet an. Lopen lukt nog , zij het verdeeld, dus bewegen blijft voor mij de optie. Als dat kan is het nog altijd het beste. Maar ik bof ook dat ik een elobike heb, een oudje maar toch, en een klein citroentje , een automaat. Dus hier een verwend nest. 

Daarom kleine wandelingetjes met mn hondje, zolang t kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, jij drinkt al jaren met een bepaalde regelmaat iets, niet?  Zo om de drie-vier maanden?

Helemaal goed moest je je zo niet laten gaan. Jij doet echt de gekste dingen als je drinkt.. En niet ongevaarlijk ook. En dan die vieze mannen die bedelen om een goedkoop pleziertje? Bah!! Je bent veel meer waard.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, sorry , sorry Harp. Inderdaad iets te snel gelezen. Dat moet ik nu eens echt afleren.

Maar wel superfijn, zo snel. De oplevering. En fijn dat het appartement netjes wordt afgeleverd. Mijn flat, was nieuwbouw, werd ook keurig afgeleverd. En dat is heel prettig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...