Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Met als groot voordeel: am- rijbewijs en dus geen gedoe met cbr-herkeuring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Caravan erachter en gaan met die banaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Hahaha. Maar serieus een goede optie toch? En er wordt erg gesnoeid inderdaad aan wmo. Dus. Wie weet? Informeren kan nooit kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Deze dan @bolletje kun je nog 3 meer mee nemen en leuk voor de boodschappen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Hahaha weten jullie wat dat kost????????????????? Ik denk dat ik hem hier zo kwijt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Net boodschappengedaan en mezelf verwend. Ik vier deze dag ( lees: een lunch) met verse kibbeling. Beter dan met ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Zojuist zei Bor: 13. 250 euro.. Dat is wel duur zeg, dat valt me tegen.. Zeker een hoop. Maa een scootmobiel is ook bereduur hoor, vergis je niet. En die kan verlal geheel via wmo. Ook vaak €10.000 ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik kan nog steeds zo een scoot krijgen ( ja nieuwe, en dus stinkend duur, zou zo etaald worden door d gemeente) maar ik wil dr ook nog niet an. Lopen lukt nog , zij het verdeeld, dus bewegen blijft voor mij de optie. Als dat kan is het nog altijd het beste. Maar ik bof ook dat ik een elobike heb, een oudje maar toch, en een klein citroentje , een automaat. Dus hier een verwend nest. Daarom kleine wandelingetjes met mn hondje, zolang t kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Geen idee @Bor Iemand die dit herkent? Als ik ga slapen en ik ben bijna in slaap of net in slaap dan ben ik ineens heel angstig wakker. Heb enorme hartkloppingen en het duurt een tijd voor de angst weg trekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Een paniekaanval? Sommige mensen hebben er last van bij t slapen gaan. Ik ben daar gelukkig nog van gespaard gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Dus....wat t ook.is....bijhouden die handel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Spirit, jij drinkt al jaren met een bepaalde regelmaat iets, niet? Zo om de drie-vier maanden? Helemaal goed moest je je zo niet laten gaan. Jij doet echt de gekste dingen als je drinkt.. En niet ongevaarlijk ook. En dan die vieze mannen die bedelen om een goedkoop pleziertje? Bah!! Je bent veel meer waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Even een teken van leven Gister bij een vriend kunnen eten en op de bank mogen slapen (geen internet) Moest even niet alleen zijn, en dat begreep hij. Nu juist wel. Back to basic. Middagdut. En dan naar de winkel voor eten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Wat bedoel je met bijhouden @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik wil wel graag een relatie maar ja waar moet ik zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 12 minuten geleden zei Bor: Ik doe altijd hele verstandige dingen als ik gedronken heb. Kom niet meer bij Bor, hahahaha (mijn emoticons lust ie niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 2 uur geleden zei spirit: Dagpact; Lars Kohtje Bor Spirit Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Wat fijn Harp gefeliciteerd met je woning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Op vrijdag de dertiende dan toch nog Happy Harp.. gefeliciteerd. PS: welke provincie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Bor: Ik doe altijd hele verstandige dingen als ik gedronken heb. Ik ook, Bor. Daarom is het beter dat ik niet meer drink. Mijn omgeving kon dat niet aan. Ik ging hun verstand te boven. 13 oktober 2017 bewerkt door Kohtje Mai en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Van harte Harp. Fijn voor jou in een vast erg pittige tijd. Ik ben blij voor je. Kun je al gauw de sleutel krijgen? Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ah, ok Harp. Respecteer ik. Welk stadje dan? smart, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Oeps, sorry , sorry Harp. Inderdaad iets te snel gelezen. Dat moet ik nu eens echt afleren. Maar wel superfijn, zo snel. De oplevering. En fijn dat het appartement netjes wordt afgeleverd. Mijn flat, was nieuwbouw, werd ook keurig afgeleverd. En dat is heel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: Ah, ok Harp. Respecteer ik. Welk stadje dan? Kohtje toch, je bent onverbeterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Gefeliciteerd met je woning Harp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden