lady jane Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 mee blij voor jou Harp; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Gefeliciteerd met de woning @Harp mooi dat je er zo snel in kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Er is nog contact met lief Voor nu even goed zo Met Mai Harp, wat mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Nu weer recht? Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Harp, wij komen helpen verhuizen!!!! Gefeliciteerd!!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Och Harp, wat ben ik ontzettend blij voor je! Wat heerlijk, wat goed en wat verdiend. Mooi man! ik heb gesport en nu moeite met lopen. Wta een gedoe allemaal met die spieren. Maar strak dat ik word...! Let maar eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Jannigje, toe zeg... denk nou eerst even aan jezelf. Lika, spieren is gedoe, ben ik met je eens. Pas je op voor té strak worden? dat je niet gaat scheuren? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Hoe het kan ik heb geen idee voel me juist goed de laatste tijd. Maar heb zulke angstgevoelens constant hartkloppingen. In ieder geval meld ik me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Kohtje, ik kan je gerust stellen. Ik keek net in de spiegel en hoewel het heel anders voelt, zag de boel er nog verre van strak uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 17 minuten geleden zei Lars: Hoe het kan ik heb geen idee voel me juist goed de laatste tijd. Maar heb zulke angstgevoelens constant hartkloppingen. In ieder geval meld ik me droog af Soms komen angst aanvallen zomaar opzetten, zonder reden. Ik heb ze een tijd gehad vanaf mijn 23 ste, zonder directe aanleiding. Ik wist plots zeker dat ik het volgende moment dood zou gaan. En nu ben ik 47. (In september jarig geweest) Maar soms komen angstaanvallen voort uit medische redenen of psychische redenen. Vertellen aan je begeleiding in je nieuwe huisje, niet alleen mee blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Gefeliciteerd met je nieuwe huis @Harp en fijn dat je weer contact hebt met je lief Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Mai ik hoop dat je rust vind en duidelijkheid , en dat je blijft schrijven, hier. Dikke Tut van mij foar dy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 2 uur geleden zei Mai: Nu weer recht? Ja! Maike toch, de weest wel beter. Deimmeraverechtsetuuter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 Had ging dat niet over het schuinschrift in Mai's vorige posting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 He, Spirit 63, jij klinkt ook beter dan lange. Het ga je goed! Dedoorroker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 En ook van mij een welterusten. Dienst zit erop. Week zit erop. Thee en blikje tonijn (zacht en voedzaam). Hoi had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2017 8 uur geleden zei Reacher: Soms komen angst aanvallen zomaar opzetten, zonder reden. Ik heb ze een tijd gehad vanaf mijn 23 ste, zonder directe aanleiding. Ik wist plots zeker dat ik het volgende moment dood zou gaan. En nu ben ik 47. (In september jarig geweest) Maar soms komen angstaanvallen voort uit medische redenen of psychische redenen. Vertellen aan je begeleiding in je nieuwe huisje, niet alleen mee blijven zitten Ik snap gewoon niet waarom. Heb het gisteren hier wel verteld. Kan ook onbewust de angst zijn dat het nu goed gaat. Ik woon hier fijn heb twee gezonde kleinkinderen mijn jongste komt binnenkort terug. Wanneer gaat het weer mis. Heb wel de bewuste angst dat ik weer ga drinken. Als ik mij zo voel dan wil ik niets liever dan verdoven weg met de angst. Dat zit nog zo in het systeem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2017 Wat Heila zegt kan ik me ook zomaar voorstellen @Lars. Kan ook zijn dat er gewoon in ontspanning uit begint te komen je altijd dwars zat. Verwerking dus. Heel eng lijkt me. Maar je doet het heel goed hoor. En praten, praten, praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden