jowan Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen. @fleurtje van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Ah, @fleurtje is jarig! Van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen, het slapen gaat hier niet meer zo goed. Nou ja, er zijn ergere dingen. De koffie was wel erg lekker zo op de vroege morgen en straks als het licht wordt een wandeling maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen Renate vervelend he slecht slapen weet er alles van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Hier was ik ook te vroeg wakker helaas. Nou ja, nu maar even een wandeling maken. Misschien nog even op de bank zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Hier maar even niet wandelen hoest me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Is het dan erger geworden Lars? Of wel wat beter? Hier was het een kort wandelingetje, er kwam een stortbui aan. net op tijd weer binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Nee weer erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Ik neem aan dat je nog wel AB hebt? Misschien dan toch die vogels.... Ventileer je wel goed? Het kan ook het zand zijn, misschien dat even eruit halen en een krant onderin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Ik heb geen idee misschien de vogels even ergens anders neer zetten maar weet niet of dat goed voor ze is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Daar hebben vogels weinig van hoor en het gaat nu om jouw gezondheid. Misschien is er iemand die het wel leuk vindt om ze even op de kamer te nemen? Gewoon een paar dagen om te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Ga straks wel overleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Fleurtje gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen allemaal. Koffie. Brinta met havermout (én klontje boter én beetje rietsuiker) Weinig koffie in deuren want vroeg beginnen. Voor mij heel vreemd. Dus hop: jas aan, op de fiets en aan de slag. Fleurtje jarig? Fijne dag meid!! @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goeiemorgen Van harte Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar inmiddels en de slingers heb ik ook weer opgehangen: Lieve Fleur, van harte meis, dat je maar een heel grote geit mag worden Ik wens jou een fijne dag en een hartstikke mooi nieuw jaar toe Jopie, ik hoop dat je goed geslapen hebt en dat je een fijne werkdag mag hebben.... Lars, wat rot dat je weer zo bent gaan hoesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen, veel regen weer vandaag, tís niet anders. fleurtje van harte gefeliciteerd. Vogels eerst maar even anders zetten Lars, kijken of het dan beter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen. Regen, regen, regen. Ga zo sporten. Binnen gelukkig. Sterkte Lars. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen Suiker en Lika. Hier nog/weer droog, maar er gaat ongetwijfeld nog meer vallen... Een grotendeels binnendagje dus maar. Overigens had ik @adam helemaal over het hoofd gezien qua jarig, alsnog van harte Adam, hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad. Ik moet er vandoor lui. Maak er een mooie dag van ... dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 (bewerkt) goeiemorgen frummers, en gefeliciteerd Fleurtje, dit wordt jouw jaar, ik voel het aan mn water 7 oktober 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Fleurtje, van hartelijk gefeliciteerd. 't Doet geen zeer, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden