Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Haha, ja erg he? :lol:

Fijn dat je beter geslapen hebt, dat is altijd wel zo ja. Hoe voel je je?

Geplaatst

Vrij redelijk. Ik woon hier u meer dan een maand en wat is dat een goede stap geweest. Het voelde als thuis komen gisteren. Men is bezorgd en ik word verzorgd op een liefdevolle manier. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Buiten regent het... veel regen... 
Binnen is het behaaglijk, droog en licht... 
Thee. En voor de liefhebbers koffie. 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Lars weer thuis begrijp ik? Hartstikke fijn man. 
Nu rustig weer gaan opknappen... 

Geplaatst

Goedemorgen. Fijne dag allen. 

Zo met de bus naar t ziekenhuis. Praktischer dan met de auto. Goed geslapen, heerlijk.

fijn lars dat je je echt thuis voelt. Nu goed opknappen. 

Geplaatst

Succes in het ziekenhuis Herstel. Takke weer, ik hoop dat je een beetje droog over komt.

Geplaatst
Zojuist zei Lars:

Even deze weer omhoog. Dit is het goede draadje de rest kan gewoon genegeerd worden

Dank... 

Geplaatst

Goedemorgen. Aan het proberen om in een ritme te komen van acht uur de deur uit. Gaat vandaag niet lukken, ben net wakker. 

Mooi dat je weer thuis bent Lars, rustig aan hè.

Geplaatst

Goeie morgen mensen,

Lars wat klinkt dat heerlijk voor je zeg. Niet meer zo eenzaam en vooral een liefdevolle verzorging. Je leeft weer kerel.:lips:

Herstel heel veel sterkte.:rose:

Dadelijk weer naar de dagbeh. Gisteren m'n verdriet kwijt gekund en prima bezig geweest. Ja hopelijk kan ik daar blijven en word ik een grote meid.:)

Geplaatst

Ja, het is echt super slecht weer. Voorlopig maar even binnen blijven. Ik denk dat ik maar naar de sportschool ga in plaats van lopen...

Geplaatst

Terug van m'n rondje. Het weer is even wennen....   Maar met goede anti-nat kleding valt het best mee en is het zelfs leuk.
Niet van suiker. Nu gedoucht aan de krant en koffie.

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen,

Wat een onstuimig weer buiten, ook wel gezellig..

Vanmiddag maar gezellig openhaardje aan en alvast wat Sinterklaas liedjes oefenen :D

Binnenkort krijgen we natuurlijk weer die pieten discussie, what a waste of time.

Fijne dag en waai niet weg..;)

bewerkt door moderator

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...