Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen allemaal, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen nou jij hebt er zin in @Sheila Een stuk beter geslapen in mijn eigen bed Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Haha, ja erg he? Fijn dat je beter geslapen hebt, dat is altijd wel zo ja. Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Vrij redelijk. Ik woon hier u meer dan een maand en wat is dat een goede stap geweest. Het voelde als thuis komen gisteren. Men is bezorgd en ik word verzorgd op een liefdevolle manier. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Geweldig Lars! Mooi om te horen. Eindelijk wat rust voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ja ik zie niet meer tegen de dagen op. Er word gelachen er word gezongen. Soms is het stil soms word er wat gepraat. Het kan allemaal Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen frummers. Buiten regent het... veel regen... Binnen is het behaaglijk, droog en licht... Thee. En voor de liefhebbers koffie. Lars weer thuis begrijp ik? Hartstikke fijn man. Nu rustig weer gaan opknappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen Yvonne. Ja ik doe kalm aan blijf deze week in ieder geval thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen. Fijne dag allen. Zo met de bus naar t ziekenhuis. Praktischer dan met de auto. Goed geslapen, heerlijk. fijn lars dat je je echt thuis voelt. Nu goed opknappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Succes in het ziekenhuis Herstel. Takke weer, ik hoop dat je een beetje droog over komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Even deze weer omhoog. Dit is het goede draadje de rest kan gewoon genegeerd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Zojuist zei Lars: Even deze weer omhoog. Dit is het goede draadje de rest kan gewoon genegeerd worden Dank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen. Aan het proberen om in een ritme te komen van acht uur de deur uit. Gaat vandaag niet lukken, ben net wakker. Mooi dat je weer thuis bent Lars, rustig aan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goeie morgen mensen, Lars wat klinkt dat heerlijk voor je zeg. Niet meer zo eenzaam en vooral een liefdevolle verzorging. Je leeft weer kerel. Herstel heel veel sterkte. Dadelijk weer naar de dagbeh. Gisteren m'n verdriet kwijt gekund en prima bezig geweest. Ja hopelijk kan ik daar blijven en word ik een grote meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen allen, wat een regen! Bah. Onder de douche en aan de slag zo. Even kort mediteren en dan ga ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Artax Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 @Lika je kunt ook gewoon buiten gaan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Dagpact: Lars jowan Artax Herstel Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Hoi Quinn! I'm siiiiiiingin' in the rain...and the leafs...and the puddles..kortom: i'm siiiiiiiiiiiingin in the storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Lekker weer thuis Lars Ik ga tapdansen naar t werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goedemorgen, al helemaal nat geregend hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ja, het is echt super slecht weer. Voorlopig maar even binnen blijven. Ik denk dat ik maar naar de sportschool ga in plaats van lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Terug van m'n rondje. Het weer is even wennen.... Maar met goede anti-nat kleding valt het best mee en is het zelfs leuk. Niet van suiker. Nu gedoucht aan de krant en koffie. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 (bewerkt) Goedemorgen, Wat een onstuimig weer buiten, ook wel gezellig.. Vanmiddag maar gezellig openhaardje aan en alvast wat Sinterklaas liedjes oefenen Binnenkort krijgen we natuurlijk weer die pieten discussie, what a waste of time. Fijne dag en waai niet weg.. 5 oktober 2017 bewerkt door moderator Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden