Spring naar bijdragen

Zaterdag, 30 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Yvonne:

Oei, das minder Lars.. beterschap man. 

Quinn, de vroege morgen, zo rond zes uur en de uurtjes daarna vind ik het mooist. 
Alles is nog zo heerlijk stil en rustig... 

Dat is het om vier uur ook hoor ;)

Sterkte voor mevrouw Kohtje, rottig moment ook voor zoiets, niet dat het ooit goed uitkomt natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Snorrewietkse is niet verplicht als je dat niet wilt.:rose: Welkom.

Ze wilden vandaag mijn broer wakker maken maar hij was nog te onrustig. Nu proberen ze het morgen weer. Verder gaan ze overleggen wat te doen. hij heeft wel reflecties maar dat kan ook onbewust zijn hij reageert nog niet als je hem iets vraagt. Wat het nu precies is of wat er gebeurd is weten ze nog niet, is heel onduidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat heb ik me vandaag een paar keer afgevraagd, heeft hij nu een bewustzijn dat werkt.

Ik laat morgen het dagje mee draaien met de dierenambulance gewoon door gaan. een beetje afleiding kan geen kwaad.:rose:

O Koh. ik hoop dat je toch op vakantie kunt gaan kerel. Dadelijk zit je weer de hele winter binnen.:lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé toch een aantal mensen een beetje op de sukkel precies. Sterkte Koh, hoop dat ze snel naar huis mag. Vervelend in het ziekenhuis in het buitenland. En naar van de broer Bolletje, ik probeer hier af en toe te lezen, maar heb het gewoon wat druk.. Lars ook niet zo goed blijkbaar. aiai. worden we oud?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal. 

Alles gelukt wat moest vandaag. Al moest ik toch ook nu wel weer het een en ander laten. Gewoon omdat t niet lukte. Niet erg. Kwestie van prioridingen. 

Wat het plaatje hierboven betreft: wel opvallend veel gelijkenis met hoe t obsessief drinken ook soms gaat: ik ga door omdat........ en dan de reeks drogredenen. 

En zo wil ik in ieder geval niet leven. Voor mij staat "doorgaan met leven" dan ook allerminst op die manier vast. 

Maar nu ga ik gewoon slapen. In mijn huis op wielen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las elders dat Lars met een longontsteking in het ziekenhuis ligt; er was even
wat ongerustheid over het hart, maar dat is in orde.
Ik denk dat Lars het wel okay vindt dat ik het hier even vertel; dan weten jullie waar hij is.

Weltrusten allemaal (moe van werk en werk en werk)  (hoi Quinn)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei smart:

Ik las elders dat Lars met een longontsteking in het ziekenhuis ligt; er was even
wat ongerustheid over het hart, maar dat is in orde.
Ik denk dat Lars het wel okay vindt dat ik het hier even vertel; dan weten jullie waar hij is.

Weltrusten allemaal (moe van werk en werk en werk)  (hoi Quinn)

 

Ojee smart daar schrok ik van.  Fijn dat je het gedeeld hebt. @Lars , beterschap en een spoedig herstel.  

Droge afmelding , welterusten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Lars toch :(. Hoop dat je snel weer beter bent :heart:

Ik kocht vandaag een kleerkast. Er waren er twee die binnen t budget vielen. De ene iets groter, de andere iets mooier. Ben voor de grotere gegaan. Foute keuze denk ik nu, maar goed. T is maar een kast he. Sommige mensen hebben niet eens een kast of kleren.

Slaapwel :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei jopie:

Zo. Uitgebreid afscheid van de vrienden hier. Gezamenlijke koffie met taart en veel keuvel en gekwebbel door elkaar. En ik vond t fijn. Genoot ervan. Genoot van hun. Zal ze missen. 

Ditjesendatjes? Voor mij niet. Denk dat dit mijn eerste gezelschapbijeenkomst was na 2008 waar ik van genoot zonder bijgedachten. Zonder me ongemakkelijk te voelen. 

Ik heb vriendschappen opgebouwd in deze 5 jaar hier op de camping. 

 

Wat ontzettend fijn voor je @jopie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...