Soothe Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 (bewerkt) Kohtje hoi, Ik besta nog kerel. Het hoofd is wat vol, veel op m'n weg en ik doe wat andere nuttige zaken. Met dank en ga goed. Zal wel lukken denk ik. Ook de anderen , bekend en minder bekend , een groet. 28 september 2017 bewerkt door Soothe beetje onwennigheid Kohtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goeie avond mensen, Net een tel. gekregen. Mijn broer is in kritieke toestand opgenomen. Hartinfarct. Ben vreselijk geschrokken en hoop maar dat hij er weer bovenop komt. Ik ben vanavond uitgenodigd en denk dat ik maar ga anders ga ik toch liggen denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 2 uur geleden zei Lars: Ik kan hier ook niets zeggen zonder meteen belachelijk gemaakt te worden Onzin, Lars , je wordt hier echt niet belachelijk gemaakt. Maar ja een psycholoog die niet dichtbij komt en het gesprek op koetjes en kalfjesniveau houdt zul je niet veel aan hebben. Psychotherapie e.d. Is bedoeld om dichterbij te komen, en ja dat kan lastig en confronterend zijn. En dus niet altijd even comfortabel in eerste instantie. Maar gedragsverandering wordt niks als je zomaar een kletsbabbeltje hebt. Dan kan je net zo goed bij je tante Truus op de thee gaan. Al eerder geplaatst dus nu raar achteraf, sorry. Ging wat fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 41 minuten geleden zei spirit: Zo heb ik weer moeten ondervinden, hoe gevaarlijk het is, drank. Ik wist het natuurlijk allang, maar ik was moe vrijdagavond Die ken ik maar al te goed. Moe, moe, moe en aan iets anders toe. Een flinke bel rode wijn en dan ziet het leven er weer anders uit. Helaas & jammerdebammer. Ik vind goddank de volgende morgen meestal geen oude boef in mijn huis - ja, mezelf. goed dat je deelde, spirit. Ben niet de enige met uitglijders en zo nu en dan een kletsnatte sok (zie mooie metafoor van de week - weet niet meer van wie...) Nu droog de avond in - groot diner - ik neem een bel rood. Spa rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Jeetje Bol, dat is geen nieuws waar je op zit te wachten. Heel veel sterkte, hoop dat hij inderdaad weer goed opknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Sterkte Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Sterkte Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Sowhat , (Ik las je verhaal vandaag pas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Bolletje, heel veel sterkte, wat een schrik zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Misschien ook dubbel. Maar beter dubbel dan niet: bolletje, heel veel sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Spirit,wat gevaarlijk! Hoop voor jou dat hij nu niet iedere keer voor de deur staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Ik moet me vandaag 7 keer prikken voor de suiker Kohtje, mijn suiker is op de hobbel vanwege andere medicatie. Viel zelfs vanmiddag van mijn fiets. Ik heb diabetes type 2. Gelukkig ben ik niet bang voor naalden, zou ook lastig zijn aangezien ik ook insuline dagelijks spuit. Spirit, waar ben je toch nu weer mee bezig! Kap er toch mee. Ik bedoel dus met drank en helemaal met vreemde mannen binnenlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Kom hier even "schuilen" Dag 4 geen drank, geen wiet, geen pillen (razendsnelle "afbouw") Na vannacht surrealistische, levensechte, beangstigende dromen Half hallucinerend en huilend naar beneden, concluderend dat alles er nog was en stond Alles nog "normaal" was. De tafel, de stoelen in de kamer, mijn handen nog van mij.. Het laatste bericht van jopie, na de pendel nog op het trapje met een kopje thee Zo mezelf kalm kunnen krijgen, wat te eten gemaakt en nog even geslapen. Verwerking. Ook goed nieuws oa qua financiën, dankzij ons harde werken en alertheid kan de reparatie aan de auto en de huur weer op tijd betaald Blij dat we hebben doorgezet en ons er samen doorheen slaan, er zijn nog dromen, toekomstplannen. Alles lijkt weer de "goede" kant op te gaan. Maar man-o-man, wat voel ik me ziek, moe, moe, pijn en koorts Geen verdoving, er dwars doorheen. Na vannacht raak ik niets meer aan. Ik hoef niet meer, ik wil niet meer, ik kan niet meer Ook bang, echt bang. Bang voor de nacht, alleen in het donker. En blij, blij dat ik leef. En dat leven toch uiteindelijk nog mag delen met mijn lief. En toch die doem-neiging weer Haal maar wat, het verzacht Ik huil, ik stampvoet, staar apatisch voor me uit Net zolang tot de weerstand overgaat in overgave Er ruimte ontstaat weer in mij, een opening Ik wil zo graag weer huppelen En ik weet dat dat weer komt Al laat die kop van mij me nu denken van niet Dat zullen we nog wel eens zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Jup Sheila Dank! Het is niet alleen kommer en kwel Eerder een liefdevol geheel Er is de afgelopen jaren veel gebeurd Voor verwerking geen tijd, want door En ook nu weer door, met of zonder chaos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Ik mag mijn ruimte innemen Dat kan hier Dat mag hier Ik heb nogal een groot "verantwoordelijkheidsgevoel" En laat een ander vaak "voor" Ik weet waar dat vandaan komt Mijn dromen vertellen mij dat ook Soms lastig, vooral nu even Het komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Het is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Het rare hierin is juist de tegenstelling Zo sereen en rustig de dag en de avond gisteren verliepen Zo monsterlijk en psychotisch de nachtelijke rust verstoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Ja, het is goed Diepe zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 (bewerkt) Het ís goed mai-meisje. En het ís ook dodelijk zwaar. Allebei. En ook t zwaar Is goed. En zo maar door. En zo. Dapper stel. Lief stel. Goeie mensen. Mooie mensen. Huppelen. Twee! 28 september 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 3 uur geleden zei spirit: Al met al, dankzij de klusjesman, weer heel wat werk kunnen verzetten! Ze zijn er nog wel, echt mensen die bereid zijn je te kunnen helpen en er niets voor hoeven te hebben, alleen maar dankbaarheid! Het hele logeerkamertje kunnen "ontruimen", een heleboel kunnen selecteren, echt opgeschoten weer vandaag! Ben er weer blij mee! Das dan het goede nieuws @spirit, en de rest is historie. Vandaag drink je niet, wat gisteren was is verleden en morgen is toekomst. Wij verslaafden moeten leren te leven in het "nu". Nu drinken we niet en morgen zien we wel. En als de boef terug komt, bel je de politie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Dat alles ja Gekke ikkie Iets met gunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Pfffff... Lacht door tranen heen (het zal ook eens niet) Dank lieven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 lieve Mai je bent er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 En die Jane! Jep, ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden