Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Haha, druk hier ja... Ik heb net even een tukkie gedaan. Heerlijk! Nu maar weer aan de slag, was ophangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Haha @Bor Zo werkt het bij mij ook eigenlijk. Totdat de vieze afwas te groot wordt, dan toch maar de rest uitruimen. De waslijn is eigenlijk hetzelfde verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ik ken iemand die om die reden 2 vaatwassers heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Geweldig! Daar is mijn huis dan weer te klein voor. Maar geniaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Zojuist zei Lika: Ik ken iemand die om die reden 2 vaatwassers heeft.... Stuur er maar 1 deze kant op Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Oh, dat vind ik wel slim gedacht van je! Oei.... verleidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Wanneer komt de klap? Ik heb het gevoel of ik droom. Vind het leuk hier en heb zelfs een vriendin. Niet EEN vriendin gewoon iemand waar mee ik op trek hier. Ze lacht de hele dag en zit vol grapjes. Voel me erg op mijn gemak en heb het gevoel dat ik zelfs minder stotter maar dat kan ook verbeelding zijn ik praat in ieder geval en dat is heel wat jowan, nancy, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Goeiemiddag etallemaal. Etik ben weer terug. Was etik dan weg? Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Etik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ja Kohtje alles goed beetje raar bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 @Lars Geniet er lekker van! Je zit op de juiste plek, relax! @Kohtje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Alles goed. Pas me aan aan de 'et' mode. Vraagteken beantwoord, et Sheila? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Gek! Schrik ervan. Was je met je eendje op stap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Haha! Ja ok @Kohtje Dat kwartje was even niet gevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Lars, wat fijn, wat fijn, wat fijn. Als je ons maar niet vergeet..... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Zojuist zei Lika: Lars, wat fijn, wat fijn, wat fijn. Als je ons maar niet vergeet..... Nee natuurlijk niet. Ben nu ook op mijn kamer. Ga meteen op je draad reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Met de et Dyane, et Lars. Naar de overkant van de et IJssel. Hemelsbreed een paar honderd meter van huis. Weekendje et Dyane 50 jaar gevierd. Was een groot succes, grote opkomst en geen spatje regen. Ik stop weer met meedoen aan de laatste mode. is aan mij niet besteed. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Het leest zo ook een beetje raar haha. Maar heerlijk gehad dus, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Was je daar op de camping Kohtje Lars, word er voor jullie gekookt, of doen jullie dat bij tourbeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 1 minuut geleden zei Sheila: Het leest zo ook een beetje raar haha. Dat vind ik van die blauwe blokjes nou ook. Ik heb al eerder gezegd dat het tijdens het lezen voelt of ik telkens de bebouwde kom binnenrijd en moet afremmen. Ik vind het niet lekker lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ja ok, ik snap ook niet waarom ze die blokjes eromheen doen. Ik vind het voor de rest wel makkelijk omdat je dan een notificatie krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Er word gekookt maar wij helpen wel met tafel dekken en afruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ook hier een afwasmachien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ja Suikertje, op de camping. Was er nog nooit geweest en woon al bijna 53 jaar in deze stad. Leuk om het eens van de andere kant te bekijken. Zag vanmorgen enkele vaste "hondenroutekennissen" lopen zonder mij en de hondjes er tussen... (Zou natuurlijk apart zijn geweest als ik mezelf daar wél had zien lopen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Maar was je daar vorige week niet? Of ik word gek. Dacht dat Lika ook allang weer thuis was maar dat was ook niet zo geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden