Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Waar heb je dan een notificatie voor nodig, Sheila? Ik zie m'n naam regelmatig in een blauw blokje voorbijkomen, hier.
Hoe herken ik dan die notificatie? Krijg je dan mail of zo? 'k Heb géén idee..

Geplaatst

Nee, dat krijg je bovenin bij het belletje. Net zoals als iemand jouw bericht leuk vindt.

Geplaatst

Lars, je wordt niet gek (of misschien wel, daar ga ik niet over..) Je haalt wat dingen door elkaar, denk ik. Je bent ook druk geweest met je
verhuizing. Blij te zien dat alles goed verlopen is.

Geplaatst

Ik ben niet geïnteresseerd in meldingen. Over het algemeen lees ik de dagdraad van voor tot achter.
Ben nu tussen het typen door nog bezig gisteren door te lezen.
De afgelopen zomervakantie heb ik niet teruggelezen. Deed ik eerdere jaren wel altijd, bang iets belangrijks te missen.
Dát heb ik gelukkig los kunnen laten. Was daar dagen mee zoet... en het leverde alleen maar oud nieuws op. :)

Geplaatst

Een slang dan? Die maken geen geluid en als je wilt dat iemand weggaat, haal je hem uit zijn terrarium.... :P

Geplaatst

dat is een prefecte oplossing Jopie. Het is inderdaad echt wel lekker weer. Wat is de cabine?

Geplaatst

Een hele belevenis zo Herstel! Maar toch wel mooi lijkt mij. En honden kunnen echt bijzonder zijn dan, ze voelen alles aan.

Geplaatst

Kan me voorstellen dat je nu heel moe bent Herstel, dat vraagt veel energie hé. De reis op zich al maar dan ook je moeder zo te moeten zien. Nu iets voor jezelf

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...