Sowhat Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen en een fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die straks naar een AA bijeenkomst gaat waar iemand zijn 19 jaar nuchter komt vieren! 27 augustus 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 (bewerkt) Omdat verslaving een ziekte is die nooit overgaat, De ziekte vertelt je ook dat er niks aan de hand is, dat het nu wel weer kan. Je kunt oud worden met die ziekte als je er maar aan blijft werken. Vergelijkbaar als ziektebeeld met bijvoorbeeld diabetes: als je goed oppast en dagelijks je medicijn neemt, valt er mee te leven. Genezen is niet mogelijk. 27 augustus 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen Sheila, gelukkig slaap ik meestal goed. Ik heb alleen chronische ziekte vanwege diabetes en verder niet voor mijn gevoel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 30 minuten geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: jowan tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Citaat van de dag: EEN MIER DIE IN BEWEGING IS, IS GROTER DAN EEN DOEZELENDE OS. ........Lao Tzu ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 goedemorgen op deze mooie zondag, laatste dag van de vakantieperiode hier en morgen weer fijn het normale ritme in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Tinto Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Mijn laatste zondag hier raar idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Neem je toch gewoon een ijsje? Ga je ver weg verhuizen of toch in dezelfde stad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ongeveer 60 km van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Is het voor jou wel bekend terrein Lars, ik bedoel heb je daar al eerder gewoond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen, ziet er mooi uit buiten. Fijne zondag gewenst, wordt hier weer eens een vol voetbaldagje. Winnaar van die box wedstrijd heeft 300 miljoen dollar verdient en hij had al niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Nee @Suikertje onbekend terrein voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier. Een gulle zon die weer een mooie dag voorspelt, ik ben inmiddels met de hond naar het bos geweest en nu eerst lekker een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Grillige gedachte, Etty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen. Dagpact: jowan Tinto Lars Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Sinds ik overdag niet meer rust slaap ik beter. Zal mijn psychiater niet leuk vinden want die houdt zich vast aan zijn behandelwijze, maar ik heb nu ruim anderhalf jaar zijn raad opgevolgd, ondanks ik vaak heb gezegd dat rusten overdag niet helpt, nu bepaal ik het zelf. En het mooiste van alles is dat ik besloten heb, dat vrijdag tegen hem te zeggen of ie dat nu leuk vindt of niet. Zo. 27 augustus 2017 bewerkt door bolletje rapilos en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goeiemorgen... Hmmm...alles of niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goedemorgen allen voor het eerst sinds tijden voor mijn doen best aardig geslapen. En dat doet de dag toch heel anders beginnen.vandaag rustig aan en thuis blijven. Op die manier hoop ik de afspraken komende week te kunnen doen van aa en brijder. En morgen een reiki behandeling voor de tweede keer. Ik start mijn dag dus rustig aan.vandaag vooral een bjkomdag, een droge wel te verstaan. Voor vandaag het enige grote doel.Dag 5. Dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Justum Shei. Hij kan komen uithuilen op m'n schouder als ie dat wil. Dat hij zich vast houdt aan zijn methode is omdat hij zeker is dat dat werkt. Maar niet voor iedereen. Bij mij lopen dingen nu eenmaal anders. Normaal gesproken zijn mensen die een h. infarct gehad hebben erg moe overdag. Hebben meer slaap nodig omdat leven veel energie kost, maar dat is bij mij gelukkig niet het geval. Ja en dan weten ze het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Goeie morgen Kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 1 uur geleden zei toine: Winnaar van die box wedstrijd heeft 300 miljoen dollar verdient ..en de verliezer 30 miljoen! Kun je wel een keer een pak slaag voor krijgen. Oh, mogguh deze morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Stop met al je aandacht te richten op hoe gestrest je bent en herinner jezelf eraan hoe gezegend je bent. mooie spreuk die ik vandaag in mijn mailbox kreeg. ( spreuk van de dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden