Spring naar bijdragen

Zondag 27 augustus 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Beetje laat, maar extra lang gewerkt en vanavond weer
Samen met collega, de hele dag ingedeeld i.pv. 3 zorgmomentjes
Onverantwoord om client in dit stadium alleen te laten
Zucht..een heel geregel, maar ja, we hebben nu eenmaal met mensen te maken he, dan kan je geen 9 tot 5 mentaliteit hebben
nu gelukkig pas weer om 17.00 beginnen, tot 22.00
Ondertussen, maar even lekker mijn was binnen halen en de strijk doen
fijne zondag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen (nog maar 07:30 hier).   Vrijdag avondje stappen met klanten overleefd op alcoholvrij bier, voor de eerste keer in lange tijd. Ook gisteren lekker nuchter gehouden.

Vandaag gewoon chillen, beetje fietsen misschien (alhoewel, bij 35 graden pffff) en dan straks koffertje pakken en 2 dagen naar Bogota, klantjes bezoeken. Geluk dat het daar 15 graden minder warm is. 

Maar we doen sit alles met een nuchtere kop, intussen toch reeds 12 dagen, klinkt niet lang maar het is tch een begin, en zonder antabuse !!

iedereen nog een prettige en droge zondag gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rapilos:

Is dat zo Muffin ?Ha,ha:lol:

trouwens, je bent een kei
Dag 12 alweer, en dat zo ver van huis !
Echt, harstikke goed man !

Thanks Rapi, het lukt me hier beter dan in België, vermijd in principe alle verleidingen wat hier makkelijk kan, het is hier trouwens heel normaal om geen alcohol te drinken, heeft te maken met de temperatuur veronderstel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Muffin , je doet het zo goed. Respect. Ik zit er ff doorheen door de " minder prettige " onderburen . Ja ik trek mjn plan. Op tijd wandelen met het hondje, goede kop thee. En te bed. Evt met zomergasten aan. Dat vind ik mooi,. En geen spanningen toelaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen spanningen toelaten is soms makkelijker gezegd dan gedaan ...

Heb net gezien dat ik een kemel geschoten heb, een email met een berekening gestuurd naar een collega met verkeerde persoon in cc. Zou niet zo erg zijn, ware het niet dat die persoon een ex-collega is die voor de concurrentie werkt.Tracht nu het bericht te "recallen" maar krijg tot nu toe geen bevestiging. En dat brengt, of je nu wil of niet, toch wat spanning met zich mee. Maar ja, wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten is het niet? Morgen trachten een vriendje te vinden bij de ex-collega´s die het mailtje wil deleten, al geluk is de persoon in kwestie met vakantie tot 07/09.

Wat ben ik soms toch een ongelooflijke oen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk lukt het Muffin. Herstel spanningen zal je altijd en overal tegen komen. De kunst is hoe je ermee om gaat. Als ik spanningen heb vlucht ik in de drank en dat moet je niet willen dan moet je een manier vinden om er beter en anders mee om te gaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lars:

Hopelijk lukt het Muffin. Herstel spanningen zal je altijd en overal tegen komen. De kunst is hoe je ermee om gaat. Als ik spanningen heb vlucht ik in de drank en dat moet je niet willen dan moet je een manier vinden om er beter en anders mee om te gaan 

Drank gaat in dit geval idd ook niks oplossen, integendeel. Hopelijk krijg ik spoedig bericht dat de email herroepen is, indien niet moeten we over naar plan B, spion vinden in de andere organisatie ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...