Spring naar bijdragen

Zondag 27 augustus 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

Omdat verslaving een ziekte is die nooit overgaat, De ziekte vertelt je ook dat er niks aan de hand is, dat het nu wel weer kan.
Je kunt oud worden met die ziekte als je er maar aan blijft werken. Vergelijkbaar als ziektebeeld met bijvoorbeeld diabetes: als je goed oppast en dagelijks je medicijn neemt, valt er mee te leven. Genezen is niet mogelijk.

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Sinds ik overdag niet meer rust slaap ik beter. Zal mijn psychiater niet leuk vinden want die houdt zich vast aan zijn behandelwijze, maar ik heb nu ruim anderhalf jaar zijn raad opgevolgd, ondanks ik vaak heb gezegd dat rusten overdag niet helpt, nu bepaal ik het zelf. En het mooiste van alles is dat ik besloten heb, dat vrijdag tegen hem te zeggen of ie dat nu leuk vindt of niet. Zo.Plaatjes Verdriet

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

voor het eerst sinds tijden voor mijn doen :)best aardig geslapen. En dat doet de dag toch heel anders beginnen.vandaag rustig aan en thuis blijven. Op die manier hoop ik de afspraken komende week te kunnen doen van aa en brijder. En morgen een reiki behandeling voor de tweede keer. Ik start mijn dag dus rustig aan.vandaag vooral een bjkomdag, een droge wel te verstaan. Voor vandaag het enige grote doel.Dag 5. Dag voor dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Justum Shei. Hij kan komen uithuilen op m'n schouder als ie dat wil. Dat hij zich vast houdt aan zijn methode is omdat hij zeker is dat dat werkt. Maar niet voor iedereen.

Bij mij lopen dingen nu eenmaal anders. Normaal gesproken zijn mensen die een h. infarct gehad hebben erg moe overdag. Hebben meer slaap nodig omdat  leven veel energie kost, maar dat is bij mij gelukkig niet het geval. Ja en dan weten ze het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...