Spring naar bijdragen

Zondag 27 augustus 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Berlioz2015:

Ik ook nog niet maar ik doe mijn lerarenopleiding. Ik weet niet of dit in Nederland ook zo heet. Maar het is om les te geven in je eigen sector. Ik als verpleekundige aan mensen die verpleegkunde studeren dan :-)

Succes met je herexamen, we duimen met je mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede avond allemaal.
Goed weekend gehad.

Dagpact:

jowan

Tinto

Lars

Mootje 

Kohtje

 

Beetje laat maar aanmelding is nog voor vandaag, hoor.
Dag voor dag.
Morgen zien we wel weer.

En hoe is het mogelijk. Geen gereserveerde plaats en tóch op deze tijd van de dag nog een mootje-kootje combi...:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lars:

Nee heb niets meer en in mijn nieuwe kamer komt het er niet meer in. Morgen begint het morgen krijg ik de sleutel

Ooit was de kamer waar je nu zit ook je nieuwe kamer. Hoe lang blijft je nieuwe kamer je nieuwe kamer en komt er geen drank in, Lars?
Als je stoppen met drinken als een 'nieuw begin' ziet gaat het gauw vervelen.
Stoppen met drinken om de 'kick' van het goed bezig zijn duurt maar even.
Niet drinken als een gewone manier van leven is gewoon een manier van leven die een leven lang kan duren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder gelezen, slaap goed mensen. De spanningen waren effe flink. Maar ik ben bij vrienden geweest. Geen drank, effe rust, nu terug thuis. Wat een lieverds die vrienden...plan getrokken, en fijn dat dit dan zo kan. Wijze lessen mee gekregen, die ik ter harte neem. Deze vrienden kennen me ook al ( met wat jaren op en af contact, we kwamen elkaar een halfjaar geleden weer tegen in mijn nieuwe woonplaats, niet wetend van elkaar dat we inmiddels dezelfde woonplaats hebben) zeker 35 jaar. 

Ja, gered dus door deze truuk. Wat een lieverds, zulke vrienden. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, spanningen werken bij mij ook verkeerd, dus ik probeer steeds dan een " noodplan" te bedenken. En nu heb ik dus hulp gevraagd van de vrienden. Ontzettend eng, maar wel gedaan. En nu dus blij Mee. 

Bedenk truuks, noodplannetjes, Lars. Dat helpt echt. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes en sober denken helpt mij bij spanningen. Ook bij die van buiten komen. Die zijn soms heftig. Vorige week iemand zowat voor mijn huis doodgeschoten, ook nu weer geschreeuw en gescheld om het huis.
Ik moet blijven zorgen dat het niet van mij wordt, door steeds ook mijn eigen nederigheid in te zien dat ik daar niets aan veranderen kan. Wat ik wel kan veranderen is mezelf en hoe ik ermee om ga. En in noodgeval een nummer van de sterke arm paraat houden.
Niet leuk, maar het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor dit delen, @jowan

zorgen dát het niet van mij wordt, schrijf je, en dat raakt mij, dat raakt de kern, zorgen dat het niet van mij wordt. Die knoop ik in mijn oren. 

En trusten uiteraard.

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...