Asterix Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Wanneer en waar is de housewarming? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Gefeliciteerd spirit, het is je van harte gegund hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Gefeliciteerd Spirit! waar is @Lars toch? Lahaaars. En @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Gefeliciteerd spirit! Spannend allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Morgen wordt vast fijn joops. Meestal worden dingen bij spanning groter dan ze zijn en valt t naderhand wel mee. Eçn zoniet heb je t toch maar even geprobeerd. Sterke uiers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 24 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 @fleurtjefijne vakantie. @spiritspannend, leuk, nieuw, gefeliciteerd. @jopieveel plezier op schoolreisje. Zwaaien als de bus vertrekt hé. Droog, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Fleurtje, behouden luchtvaart en een fijne vakantie. Jopie, behouden gewone vaart en een fijne dag. Ben voor jullie alletwee wel eens een beetje bang. Stelletje 'taaie wijven'.. Maar nu niet... zo kwetsbaar als ook jullie toch zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedeavond, alee voor mij morgend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Drukke dag gehad, niet veel klaar gekregen. Bij sponsor gaan eten en samen naar een NA bijeenkomst. Ik heb het wel gehad voor vandaag, droog te kooi. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Ik nog effe te gaan, seffes AA en dan morgen grote test: moet klanten entertainen morgen avond. En dus zonder zelf te drinken brrrr, iemand advies ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 10 minuten geleden zei Muffin1956: Ik nog effe te gaan, seffes AA en dan morgen grote test: moet klanten entertainen morgen avond. En dus zonder zelf te drinken brrrr, iemand advies ??? Vrolijk en opgewekt blijven, en zeggen dat je op doktersadvies voorlopig geen alcohol gebruikt maar dat het verder prima met je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2017 7 uur geleden zei Muffin1956: Ik nog effe te gaan, seffes AA en dan morgen grote test: moet klanten entertainen morgen avond. En dus zonder zelf te drinken brrrr, iemand advies ??? Niet te hooi en te gras Antabus slikken, maar dat permanent doen, dan heb je gewoon geen keuze meer. Verder sluit ik me bij Bob aan: wees vrolijk en opgewekt. Je kunt dan trouwens zeggen dat je medicijnen slikt die geen alcohol verdragen, geen woord gelogen... En realiseer je dat er hele volksstammen zijn die geen alcohol nuttigen, gewoon omdat ze er geen zin in hebben of het niet lekker vinden... maar die mensen vallen je blijkbaar niet op. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden