Mootje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact: Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen. 5 uur wakker en aan de koffie is eigenlijk te vroeg.Gaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen. Mijn laatste week hier naar de bakkerij. Therapieën afsluiten en afscheid nemen. Dagpact: Mootje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Mootje Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen Herstel en jowan. Herstel nog afleiding zoeken vandaag? Naar buiten het weer lijkt aardig te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen, vaak misselijk geweest afgelopen weekend. Gaat nu gelukkig goed. Zonnetje schijnt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen Suikertje wanneer gaan ze verder onderzoeken? Misschien een idee om de dokter vandaag nog te bellen voor meer uitleg ook over de uitslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 22 minuten geleden zei jowan: Dagpact: Mootje Lars jowan tinto Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen, Utreg weer gewonnen, zo lekker weer aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ze bellen me deze week Lars, Door vakantie is het erg druk Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Hmmm 21 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen. Prentje lukte hier ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Zojuist zei Sheila: Die is mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 T was anders ne goeie Ik ga maar eerst eens een boke eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goede morgen. Dagpact: Mootje Lars jowan tinto Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Sheila heeft speciale gaven..... lukt mij ook niet met die plaatjes Fleurtje. Lars, een lekkere afscheidscake... mhmmmmm Zo geen zin in werken nu. Blergh. Ga het lekker toch doen! Hoppa: zet been uit bed en springt kwiek onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Koffie, thee en cola... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Welgemeende excuses voor het absurde formaat...kreeg het niet kleiner Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Lars, beetje blij en beetje droef? Bakse nog maar even dan... zie in gedachten Lars in de finale van 'the great bake off'.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Yvonne komt wel blij over met haar king-size. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 sorry, queen-size.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goeie morgen mensen. Zo zeg, ik heb me vannacht toch goed geslapen niet meer normaal. Dan maar iedere dag 4 uur wandelen. Dadelijk ff bloed laten prikken, heb plasje opgevangen, poetsen en vanmiddag weer lekker naar de dagbesteding. Zin in de dag. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Wéér in de garage aan de slag... broer heeft volgende week aanhangertje nodig en dat staat helemaal achterin, min of meer ingemetseld in alle dingen die geen aanhangertje heten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik heb het gevoel dat ik hier de enige ben die van voetbal houdt... Gazel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 goeie zonnige morgen frummers een plaatje via google lukt niet altijd met kopieren en plakken (tot voor een maand of 2 geleden wel met windows 10, nu niet meer bij mij) soms moet je eerst op afbeelding bekijken klikken en dan met rechtermuisknop de afbeeldingslocatie aanklikken en dan met R muisknop plaatsen aanklikken, proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden