Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Herstel, doe niet zo griezelig alarmerend hier.. vind ik, tenminste. Bel een arts of voor mijn part 112, maar hier doodleuk zeggen dat je giga hartklachten hebt en een beetje gaat rusten vind ik beangstigend.. zélfs voor een hartpatient. bén je d'r nog? Stel ik me aan? Niemand lijkt zicht echt bezorgd te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Ik ben inderdaad bang Kohtje. Daarom belde ik gister sensoor. Maar die mevrouw wou me niet te woord staan en legde neer. Heb wel paracetaml genomen maar merk er niks van. Dis niet leuk. 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Iemand aan de foon kan natuurlijk niet dadelijk iets doen aan hartklachten. Waarom heeft de ambulance je onlangs niet meegenomen? Heb je last van paniekaanvallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Gadver...ik heb net mijn nicotinetabletje per ongeluk ingeslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Last van je hart en dan niet naar een Ziekenhuis, lijkt me zeer zeer onverstandig. Ook wel eens last gehad van een onstoken hartzakje en dan wil je echt naar een Ziekenhuis..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Nee heb lqts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Huisarts komt niet. Ik kan zelf niet daarheen woon alleen 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Fleurtje, opnieuw gaan tellen? Is dit een 'terugval'? Of gewoon vies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Dus, Herstel, al met al valt het allemaal wel mee, behalve dan het supervervelende gevoel voor jou? Ik bedoel, we hoeven ons hier niet direct echt zorgen om je te maken? Tjee, bedoel gewoon, er is geen accuut levensgevaar als ik al je berichten zo lees...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 T is vooral spijtig ko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Wat me het meest gerust stelt is: je bént er nog en geeft ons nog antwoord ook.. (dit antwoord is voor Herstel) 14 augustus 2017 bewerkt door Kohtje Markuana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Ah, je had gewoon lekker lang met dat tabletje willen doen?? zoals met een lekker lang(zam)e sigaret... (dit antwoord is voor fleurtje) 14 augustus 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Misschien met rust word minder. Zo pijn sory 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuana Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 1 minuut geleden zei Herstel: Misschien met rust word minder. Zo pijn sory Nooit excuseren als u een luisterend oor nodig heeft, daar is dit forum voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Kopje thee. Niet koffie. Voor een keertje. Koh (en herstel): mensen die dreigende bommetjes droppen en zich dan ook nog met grap of tactisch relativeren van die dreiging distantiëren negeer ik altijd. Diep. Dus nee, ook geen zorgen dan. Mee opgegroeid en kan en wil dat niet meer. Tot een andere keer allen. Fijne dag. 14 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik kan een oxa nemen. En nee niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Jopie . Dit is geen grap. Bepaald niet. Ben gedotterd. En nu giga pijn. Maar jammer. Echt angstig 14 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Goeie morgen allemaal, Herstel het klinkt of dat de hulpverlening denkt pfffffttttt haar weer aan de tel. Die zeur. Maar 112 al gebeld? die moeten toch komen? Ze kunnen je zo toch niet laten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 43 minuten geleden zei fleurtje: Gadver...ik heb net mijn nicotinetabletje per ongeluk ingeslikt Gelukkig geen hele sigaret Jopske want dat is weer veel te lang geleden dat ik je die gaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Jopie, ik ben slecht in inschatten.. heb een heel fout 'timmermansoog'. De geschiedenis herhaalt zich vaak, maar soms zijn er dan 'onverwacht' toch ineens veranderingen. Zo ben ik bijvoorbeeld na vele, vele 'helase' beloftes en pogingen tóch al een tijdje drankvrij. Ik zag 'm niet aankomen... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Goedemorgen allen . Een mooie dag en houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 mooie voor Lika ook Sheila voor mij ook deze week vooral, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Precies Lady Jane, dank Sheila! Dank Jane en voor jou een dikke knuffel. Vandaag .... geen idee meer eigenlijk wat ik wou zeggen, vandaag is vandaag dus. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2017 Herstel gisteren gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden