Spring naar bijdragen

Maandag 14 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

Dank je Lars, alleen snap ik niet goed welk advies, of bedoel je het in zijn algemeen?

ik kreeg vandaag advies voor medicatie en later nog eens bellen. Medicatie heeft de gigapijn doen zakken. Nog wel akelig maar behapbaar. Wel moet ik direct de huisartsenpost waarschuwen als het weer verergert. Veel op bed gelegen. Dit begon gisteravond al, vandaar ook contact met sensoor gezocht. Tuurlijk is het ook een reactie op de pittige diagnose die een paar dagen geleden kreeg. Die maakt angstig, evenals deze hartklachten dat doen. Daarbij de burnout die maakt dat ik uiteraard niet lekker stabiel ben. Ik heb mij een aantal reacties erg aangetrokken. Vooral de nogal pittige pb's met invullingen die niet kloppen en oordelen. Ik hoop dat de afzenders begrijpen dat ik daar niet op antwoord. Dat is niet goed voor mij. Ik sta droog , heb de boodschappen geregeld via internet en hoop morgen ( dan wel met de regiotaxi) wel de brijdergroep te kunnen doen. Eerst verder bijkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Herstel, je bent er weer/nog...
Ik vond je vanmorgen nogal laconiek omgaan met je mededeling dat je giga hartklachten had.. beetje rust, een paracetamolletje.
Vandaar mijn reactie. Je zult zélf ongetwijfeld weten tot hoever je kunt gaan, hoe ernstig je klachten zijn, maar voor mij als 'leek' kwam het beangstigend over.
Dat er zo'n gedoe achteraankwam had ik niet voorzien en was ook niet mijn bedoeling.
Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt en wens je succes met je herstel, in alle opzichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is heel aardig van jou Kohtje. Nou het was verre van laconiek, eerder paniek. En vooral veel angst.  De hele nacht was t afschuwelijk. Zo zie je maar hoe geschreven tekst anders kan overkomen, dan ik het bedoelde. Ik zocht juist even erg steun op het forum. Wist het waarachtig niet meer. 

dank je wel voor je lieve bericht. Blij mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh rubber ringetje kaduc?

Herstel heb je vandaag kunnen rusten? Zo ja, merk je dan dat de pijn wat minder wordt? Er zijn dingetjes (weet niet precies hoe ze heten) die je om je nek kunt hangen en gebeurd er iets kun je op b.v.bed, bellen. Is dat niet iets voor jou? Ja je hart daar draait alles om hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar gevoel. Ik denk steeds dat de dag nog moet beginnen...

Herstel, gelukkig dat het weer wat beter gaat. Ik vind het heel eng klinken.

Lars, ging dus wel? Gelukkig maar.

Suikertje, wat goed van je dat je huisarts hebt gebeld. 

Ik ga maar even wennen aan het feit dat het al zo laat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje, Ik ga inderdaad kijken of ik toch een alarmering kan aanvragen, Maar dat kon tot nu toe niet hier indeze woonplaats. 

en ja grotendeels op bed gelegen zoals ik eerder schreef, nu heel pianissimo op de bank en makkelijk eten. 

@Lika, het IS ook heel  eng en beangstigend , zeker als je alleen woont. Vandaar mijn reactie vanmorgen  vroeg na een belabberde nacht ( jaja ik zeg het netjes, want ik wil niet nog een keer een strafpunt;)).

@Suikertje, sterkte. 

Ik ben er effe weer een beetje. Pffffff

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Koh rubber ringetje kaduc?

Nee bolletje, 't is de muurplaat. De oude kraan zat gewoon met het tuitje naar beneden, zoals het hoort, de nieuwe kraan komt met het tuitje schuin naar boven te
zitten... op z'n minst niet handig te noemen. Ik vermoed dat die oude muurplaat zo oud is dat er ander schroefdraad inzit, althans anders getapt is.
Nog geprobeerd met teflontape de boel een beetje op te vullen en minder strak aan te draaien, maar dat werkt niet afdoende.
Morgen dus een andere muurplaat halen, met knelkoppeling, dan hoeft er niet gesoldeerd te worden.
Maar zoals ik al zei, de gamma zit niet om de hoek, dus het wordt gedoe alleen maar door het heen en weer rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, " beetje " hartpijn in de hartstrerk is het dus echt  niet. Ik heb een hartkwaal. Hondje en ik doen pianissimo. Ik heb een soort strippenkaart op de ambu gehad en dat willen we niet he? Ik hoop dit jaar60 te mogen worden. In betere gezondheid. Oke?daar bid ik voor.  Nu pact, en alvast droge afmelding , en straaks na pianissimo hopelijk kans zien hondekind uit te laten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was geen reactie op jou fruitvlieg. Maar wat er speelt. Ja een drankprobleem. Na drie keer kanker, chemo's bestralingen etc. Geen excuus maar juist goed willen leven. Juist nu. Dus drank.. No way. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nee, geen bipolaire stoornis, geen alzheimer, geen moeilijk opvoedbare kindren, etc etc, wel veel doorgemaakt. En heel veel verdriet. En ja alleen, en ja pittig, ik heb me nergens op laten testen want weet een beetje door laatste baan. 

Ik kom hier enkel en alleen  vanwege het alcoholprobleem, en ja dan meld ik de hartproblematiek omdat dat hand in hand gaat qua angst. Groetjes. Ik noem me hier niet voor niets Herstel. Dat wil ik namelijk. En ik wens het alcoholprobleem te overwinnen. En daar werk ik berehard voor en aan. Zonder die ziektes als smoes te noemen, maar wel te benoemen hoe moeilijk het daarom is. 

 

Ieder goed avond. 

bewerkt door Herstel
Privacy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...