Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Herstel, doe niet zo griezelig alarmerend hier.. vind ik, tenminste.
Bel een arts of voor mijn part 112, maar hier doodleuk zeggen dat je giga hartklachten hebt en een beetje gaat rusten vind ik
beangstigend.. zélfs voor een hartpatient.

bén je d'r nog? Stel ik me aan? Niemand lijkt zicht echt bezorgd te maken? :(

Geplaatst (bewerkt)
  • Ik ben inderdaad bang Kohtje. Daarom belde ik gister sensoor. Maar die mevrouw wou me niet te woord staan en legde neer. Heb wel paracetaml genomen maar merk er niks van. Dis niet leuk. 
bewerkt door Herstel
Geplaatst

Last van je hart en dan niet naar een Ziekenhuis, lijkt me zeer zeer onverstandig.

Ook wel eens last gehad van een onstoken hartzakje en dan wil je echt naar een Ziekenhuis.....

Geplaatst (bewerkt)

Huisarts komt niet. Ik kan zelf niet daarheen

woon alleen

bewerkt door Herstel
Geplaatst

Dus, Herstel, al met al valt het allemaal wel mee, behalve dan het supervervelende gevoel voor jou?
Ik bedoel, we hoeven ons hier niet direct echt zorgen om je te maken?
Tjee, bedoel gewoon, er is geen accuut levensgevaar als ik al je berichten zo lees...?

Geplaatst (bewerkt)

Ah, je had gewoon lekker lang met dat tabletje willen doen?? zoals met een lekker lang(zam)e sigaret...

(dit antwoord is voor fleurtje)

bewerkt door Kohtje
Geplaatst (bewerkt)

Misschien met rust word minder. Zo pijn

sory

bewerkt door Herstel
Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen allemaal. 

Kopje thee. Niet koffie. Voor een keertje.

Koh (en herstel): mensen die dreigende bommetjes droppen en zich dan ook nog met grap of tactisch relativeren van die dreiging distantiëren negeer ik altijd. Diep. Dus nee, ook geen zorgen dan. 

Mee opgegroeid en kan en wil dat niet meer. 

Tot een andere keer allen. Fijne dag. 

bewerkt door Gast
Geplaatst (bewerkt)

Jopie

. Dit is geen grap. Bepaald niet. Ben gedotterd. En nu giga pijn. Maar jammer. Echt angstig

bewerkt door Herstel
Geplaatst

Goeie morgen allemaal,

Herstel het klinkt of dat de hulpverlening denkt pfffffttttt haar weer aan de tel. Die zeur.:angry: Maar 112 al gebeld? die moeten toch komen? Ze  kunnen je zo toch niet laten zitten.

Geplaatst
43 minuten geleden zei fleurtje:

Gadver...ik heb net mijn nicotinetabletje per ongeluk ingeslikt :angry:

Gelukkig geen hele sigaret :P

Jopske :lips::lips::lips: want dat is weer veel te lang geleden dat ik je die gaf.

Geplaatst

Jopie, ik ben slecht in inschatten.. heb een heel fout 'timmermansoog'.
De geschiedenis herhaalt zich vaak, maar soms zijn er dan 'onverwacht' toch ineens veranderingen.
Zo ben ik bijvoorbeeld na vele, vele 'helase' beloftes en pogingen tóch al een tijdje drankvrij. Ik zag 'm niet aankomen...

Geplaatst

Precies Lady Jane, dank Sheila! Dank Jane en voor jou een dikke knuffel.

Vandaag .... geen idee meer eigenlijk wat ik wou zeggen, vandaag is vandaag dus.

Fijne dag allen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...