rapilos Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Wij kennen wel tutti fruttie Is gemengd gedroogd fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Hier zo meteen eten, pasta op het menu, Daarna koffie-avond. Mag ik verzorgen. Bedoeling daarvan is om me iets meer te betrekken bij activiteiten vanwege slecht gemoed afgelopen 2 weken. Vanavond kiezen tussen voetbal en atletiek kijken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 17 minuten geleden zei Bor: Dat snap ik ook niet. Hebben jullie maar 1 weekend per jaar markt? het kan maar een keer per jaar "jaarmarkt" zijn, anders was het weekmarkt of maandmarkt of .... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 35 minuten geleden zei Bor: Dat snap ik ook niet. Hebben jullie maar 1 weekend per jaar markt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 5 minuten geleden zei Asterix: Jannigje, Muffin1956, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 HET weekend dat er JAARmarkt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 of misschien dat het GANSE weekend JAARmarkt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Moest eerder weg bij koffie drinken. Toch weer misselijk, ging tijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Net terug van twee dagen impuls volgen. Geen spijt van. M'n vrouw (en hondjes) ging(en) dit keer gelukkig mee. Door afwezigheid hier niet aangemeld op het dagpact. Maar ook zonder hier aanmelden geldt voor mij elke ochtend bij het opstaan: nee dank u, vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Nou, ik meld me droog af. Op de vrijdagavond om 21:20? Vriend geloofde niet dat ik al naar bed ging haha maar ja, zó geen trek in dat geblaat op tv. Ik duik erin, kroel nog even met een wakkere dochter en ga lekker mijn boek lezen. Morgen fris weer op en dag 5 zit zowaar in the pocket! Fijne avond nog allen! Lika en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Kijktip 22.15 tot 23:45 op Canvas België: Les vacances de monsieur Hulot, van Jaques Tati uit 1953. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Droog! Fijne avond nog en alvast weltrusten. Lars en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 elke vrijdag dezelfde, niet te maken keuze Bob, tussen Canvas en NPO2, aiaiai t valt niet mee een Weegschaal te zijn en dan loopt Daphne Schippers intussen nog de 200m op NPO3 ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 17 minuten geleden zei Bob: Kijktip 22.15 tot 23:45 op Canvas België: Les vacances de monsieur Hulot, van Jaques Tati uit 1953. ga ik nog even vanuit bedje bekijken, meld me droog af, wel te rusten iedereen Lika, Momentum en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Droog te kooi. De rust. Lars en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Heb op punt gestaan om te drinken vandaag niet gedaan dus droge afmelding Momentum, lady jane, kruidenthee67 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Meld me af. Doodmoe door gedoe qua onderbuurvrouw. Zo gemeen. Maar droog en gevloerd. Morgen nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 (bewerkt) Gaaf Lars. Ik ga mog effe aan de warme melk 11 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Wat was je overweging om te gaan drinken, Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Ik was gefrustreerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Dan is het dus handig om te leren òf met frustraties om te gaan, òf jezelf zó in te stellen dat ze er niet meer toe doen. Toch drinken levert in de nabije toekomst veel meer frustraties op, dat heb je geleerd inmiddels. Drinken lost alleen je hersens op, niet de problemen. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Ja jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Ik moet niet impulsief reageren eerst laten bezinken en nadenken en dan pas ergens op reageren. Niet overal het negatieve in zien en dan zeker niet vluchten in de drank. Zie heb best wat geleerd vandaag nu nog uitvoeren maar eerst slapen welterusten lady jane en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2017 Ik meld me droog af. Welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden