Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ik mis in grote mate onbevangenheid. Noem het pessimisme. Ik zou zo graag kinds worden zonder dat 't een medische oorzaak heeft. Mét behoud van al mijn geliefden en rijbewijs. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Au Koh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Wat weer een vervelende zondag ik wens dat die niet meer bestaan. * dag vandaag je zou er bijna van... bijna maar niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 wat is er Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Baaldag hoofdpijn en moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Klinkt nogal serieus.... .gooi het eens in de groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Heb je al iets genomen tegen de hoofdpijn ? en kruip gewoon lekker in de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ja paracetamol nou ja betert wel weer voor ik een meisje ben denk dat ik nog even een rondje ga lopen voor het eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 5 uur geleden zei jopie: Adb zijn en blijven heeft voor mij (na de langdurige volledige onthouding om te leren überhaupt weer als gezond mens te kunnen denken) heel veel te maken met precies willen zijn wie ik ben en ook niet meer of minder. Met perfectie heeft dat niets van doen. Daarom vond ik de posting van tinto mooi: als het ís waar je tevreden mee bent, ook achteraf, dan Is het goed en leidt het niet tot iets wat je eigenlijk niet wilt. En inderdaad, dat kan eenieder alleen maar voor zichzelf bepalen. En ja, dat kan zelfs veranderen. Niets mis mee, als je daar maar open voor staat en niet aan het "mooipraten" bent voor jezelf. Je gedrag Is het antwoord. Niet de woorden. Dat is t meest zinnige dat ik hier in eeuwen gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goed idee Lars, even de zinnen verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 5 uur geleden zei Kohtje: Als ik ooit zou 'besluiten' om weer 'een beetje' te gaan drinken, om zogezegd alcohol de baas te willen zijn, .... Dit is t meest onzinnige dat ik hier in eeuwen heb gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 (bewerkt) Damesvoetbal begint en vanavond is ie van ons.( hoop ik ) 6 augustus 2017 bewerkt door bolletje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 3 uur geleden zei Lars: Wat weer een vervelende zondag ik wens dat die niet meer bestaan. * dag vandaag je zou er bijna van... bijna maar niet helemaal Zaagkous! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Zeg Fleurtje..... wat is jouw doel van dit allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Dat hangt er vanaf wat jij begrijpt onder 'dit allemaal' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Jouw laatste reacties op mensen, waarbij je (gedeeltes) van hun postings bij doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Er is geen doel. T zijn mijn bedenkingen op hele of gedeeltelijke postings van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Vraag je dat uit interesse of irriteer ik je gewoon? Ik neig t laatste te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ik vroeg het me af, het kwam bij mij als veroordelend over. Wilde even checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 21 minuten geleden zei Sheila: Zeg Fleurtje..... wat is jouw doel van dit allemaal? Voelt dit veroordelend sheila? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Gotcha!! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 26 minuten geleden zei fleurtje: Vraag je dat uit interesse of irriteer ik je gewoon? Ik neig t laatste te geloven. U neigt nogal... Over België gesproken..?? We zijn dit keer via de oostkant naar Nederland gereden. Kom je toch wat rustiger thuis dan via Antwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2017 Geen bitchfight? Grrrmmfffppftjjhmmmm, dan maar weer een potje hartenjagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden