Spring naar bijdragen

Zondag 6 augustus 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Sowhat:

Lars heeft iedere zondag een baaldag en komt dat hier melden,je kunt niet verwachten dat wanneer je iedere zondag hetzelfde doet en niets onderneemt je dan een andere uitslag krijgt,dus ja  een zaagkous.

Ik zou hem geen zaagkous noemen. Volgens mij zijn we hier om elkaar te steunen. 

Maar goed, genoeg van dit. Fijne avond iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest vandaag vanaf t strand rechtstreeks naar een inzet 10 km van gouda. Via leiden gereisd zodat ik in de trein de 1e helft kon zien. En in de rust hierheen kon fietsen. Tot mn verbazing zat dhr ook voetbal te kijken en genoot bijzonder subtiel enorm vd afloop. En ik van hem en de meiden. Voel me dik bevoorrecht. Mag bijzondere mensen meemaken in de meest kwetsbare fase van hun leven en sterven. En daar speelt soms maar gelukkig heel zelden alcohol een rol in. Hier niet gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lieve:

weet ik fleur, vandaar mijn reactie.. zeg hem gewoon dat het een schatje is, heeft hij veel meer aan

Nogal hoogmoedig, vind ik, te denken dat jij weet wat Etc etc. Sterker nog: een dergelijke zgn helpende rol aan te nemen. 

Ik zou zeggen: wees gewoon jezelf. Dan Is het forum een som van individuen en niet een smeltkroes van één  meest algemene opvatting. 

Maar ja...wie ben ik....leuk hè,  die verschillen?

Plassers..... (speciaal voor Asterix)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tinto

Hoi Tinto,

Ik ben net terug van een dagje weg en lees nu pas alles. Hoe gaat het nu met je? Je bent hier net als ik nog niet zo lang.....is het moeilijk voor je als mede forumers kritisch zijn? Kan je daar mee om gaan? Ik heb je nog niet terug gezien op deze dagdraad.....hoop dat het ok is met je:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gazel, dat zat ik me ook net te bedenken. Hoop dat het goed met je is Tinto. 

Er was trouwens niet alleen kritiek hoor. Ik las van alles. Ook positieve reacties.

Er kunnen hier veel stemmen zijn. Ik vind dat nog steeds spannend. 

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp alleen niet zo heel erg wat ik verkeerd heb gezegd. Als ik moe ben en hoofdpijn heb ben ik een zaagkous? Heb ik de hele zondag niets gedaan? Waarom mag ik niet vertellen dat ik het een rotdag vind. Als ik dat nu de hele dag door op het forum zeg maar dat doe ik niet. Bovendien geef ik zelf al aan dat ik een eindje ga wandelen om even de zinnen te verzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei fleurtje:

Waarom zou ik een bui hebben? 

ik ben altijd op t randje sarcastisch, scherp, oprecht en grappig. Meestal lief maar vaak ook knorrig. Niets nieuw.

Ik vond iets, schreef t neer en t viel niet goed blijkbaar.

In wat voor bui ben jij dat je me anders leest dan ik ben? 

Geweldig Fleur :heart:

Ben blij te kunnen zeggen dat ik jou meestal goed lees!!

Dames/Heren en alles wat er tussenzit: ik heb genoten van jullie schrijven van vandaag. Ik zou graag mee delen. Heb het te druk de laatste tijd als werkslaaf binnen ons systeem :o en helaas zou ik zeggen... heeft dat ook wel voordelen: het houd je van de straat en van de drank!

Lars: probeer deze dd eens na te lezen en zie eens hoe verschillend mensen zijn en hoe leuk dat is :heart:

Nog mijn felicitaties voor LJ !! :heart::musicnote:

En even zeggen hoe leuk ik Asterix vind!

(Dapper ook)

Het barst hier van de dapperen... alle respect voor alle knokkers!! Including me myself and I  ;)

Ik wil met Reacher wel es een taartje eten, met Lika zwemmen, met Jopie op blote voeten om 6 uur ergens door een weiland banjeren. Mai mag mee?

Herstel zegt: achter elke voordeur zit een verhaal. Vroeger had ik dat niet zo in de gaten... ja. Het is mooi in feite: al die verhalen; echt mooi. Want ondanks shit wordt er veel geknokt en overwonnen.

En oordelen? Ja elk doet eraan mee. Mee eens. Gaandeweg leer je te zien wat het over jezelf zegt.. in feite. Zo bezien kan het wat opleveren.... mond dicht dus en je echt es gaan verdiepen in anderen maar eerst in jezelf dus... daar komt begrip voor anderen vandaan

Ik vind dat leerproces van het leven mooi! Denk geregeld: zit hier niet een bedoeling achter? Toch iets Goddelijks?

Zo voelt dat soms.

Even wat anders.... iemand zin om een meeting te organiseren? Lijkt me de tijd ervoor.

Ik wil BASTA zien :D

En jullie allemaal natuurlijk!

Wie o wie neemt Den handschoen op!!

Slaap eerst maar es goed vannacht. Ben daar zelf erg aan toe. En lui in de zon morgen... 

 

Jannigje!!!! ..... we zijn er!

bewerkt door smart
Logisch. Dacht aan Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...