Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 augustus


Tinto

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Herstel:

Jopie, ik snap wat je bedoelt, maar ontevredenheid is geenszins aan de orde. Zorg en angst bij mij wel, gevoedt door de depressieve gevoelens en een groot verdriet wat al een poos speelt. Maar je hebt gelijk als ik dat dan voed. Ik zal proberen meer positief te reageren. Ik heb moeite de zon te zien op het moment. Maar ontevredenheid is niet aan de orde. Excuus, ik ga mijn best doen anders te reageren.

maar wat bedoel je met " ook", wat meer dan? 

Grijns

Geen idd waarom jij je excuses aan mijaanbiedt. Je doet mij niet tekort, zelfs niet een beetje. Niemand hier. 

De individuele en soms collectieve postings zijn voor mij kapstokken waar ik op reageer als het voor mij zinvol Is (lijkt, want ook daar spelen mijn eigen persoonlijk mindtricks mee),  meer niet. 

Mijn stokpaardje blijft: het zijn niet de omstandigheden, het is wat jij ermee doet. Aandacht voor de omstandigheden leidt af van aandacht voor jezelf. De omstandigheden en de ander kan je niet veranderen,  jezelf wel, althans.... je gedrag wel.  

En die kwam gewoon weer even langs in verschillende vormen.  Het weer, gif in eieren, jouw conclusie....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je Jopie. Dank je wel. Als ik mezelf teruglees zie ik de clou. Indedaad wat Ik met die omstandigheden doe. Hmmm daar zit nu op dit moment het moeilijke voor mij. Ik ben blijdat ik binnenkort verdere begeleiding krijg vanwege de burn out. Het regent kwartjes inmiddels in mn hoofd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook best tevreden. Merk wel dat ik vroeger van bossen hield en niet van weilanden etc en nu precies andersom. Grappig.

Het kan me niet plat en wijds genoeg! En inderdaad het is wat je ermee doet. Vooraf geen voorstelling maken van hoe het zou moeten zijn helpt ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Ach ja, zo af en toe kom ik even gluren. Ben er wat los van.
Maar prettig dat je het waardeert.

Bolletje het kan aanmerkelijk beter, maar we hebben het niet
altijd voor het zeggen ,zo als jij ook hebt ondervonden.

Bolletje ook voor jou hoop ik dat je je wat beter mag voelen.
Aan je doorzettingsvermogen zal het niet liggen. Maar forceer je niet hè.

Groet:heart:

bewerkt door Soothe
lettertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...