Sowhat Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Volgens mij is het gewoon een heerlijke Hollandse zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 32 minuten geleden zei Herstel: Jopie, ik snap wat je bedoelt, maar ontevredenheid is geenszins aan de orde. Zorg en angst bij mij wel, gevoedt door de depressieve gevoelens en een groot verdriet wat al een poos speelt. Maar je hebt gelijk als ik dat dan voed. Ik zal proberen meer positief te reageren. Ik heb moeite de zon te zien op het moment. Maar ontevredenheid is niet aan de orde. Excuus, ik ga mijn best doen anders te reageren. maar wat bedoel je met " ook", wat meer dan? Grijns Geen idd waarom jij je excuses aan mijaanbiedt. Je doet mij niet tekort, zelfs niet een beetje. Niemand hier. De individuele en soms collectieve postings zijn voor mij kapstokken waar ik op reageer als het voor mij zinvol Is (lijkt, want ook daar spelen mijn eigen persoonlijk mindtricks mee), meer niet. Mijn stokpaardje blijft: het zijn niet de omstandigheden, het is wat jij ermee doet. Aandacht voor de omstandigheden leidt af van aandacht voor jezelf. De omstandigheden en de ander kan je niet veranderen, jezelf wel, althans.... je gedrag wel. En die kwam gewoon weer even langs in verschillende vormen. Het weer, gif in eieren, jouw conclusie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Mij hoor je niet klagen! en dat van spirit grijns☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ik snap je Jopie. Dank je wel. Als ik mezelf teruglees zie ik de clou. Indedaad wat Ik met die omstandigheden doe. Hmmm daar zit nu op dit moment het moeilijke voor mij. Ik ben blijdat ik binnenkort verdere begeleiding krijg vanwege de burn out. Het regent kwartjes inmiddels in mn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 3 uur geleden zei Reacher: Getver Fleur! Likken aan mijn cola! Die sla ik vanochtend over Yvonne Komt ervan! Never mess met de belgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ik ben ook best tevreden. Merk wel dat ik vroeger van bossen hield en niet van weilanden etc en nu precies andersom. Grappig. Het kan me niet plat en wijds genoeg! En inderdaad het is wat je ermee doet. Vooraf geen voorstelling maken van hoe het zou moeten zijn helpt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 1 uur geleden zei jopie: En voordat ook daar de hel weer over losbreekt: "zeikerds" is een metaforische constatering, geen aanklacht of veroordeling van welk persoon dan ook... Ik voel me persoonlijk geraakt. Graag €50 schadevergoeding! Ik moet nog op reis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 oei ik mis hier zeker iets breekt er regelmatig de hel los op het forum, daar merk ik dan ff niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 1 uur geleden zei jopie: En die kwam gewoon weer even langs in verschillende vormen. Het weer, gif in eieren, jouw conclusie.... Ik heb de omstandigheden aangepast, qua gif in ei, dat is... De eieren weggepleurd en nieuwe gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 k kijk er pas op na het koken, zijn ze allemaal goed. Denietszienert Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Hoi, Jane my dear. Acht jaar op het recht pad is een mooi iets. Ik had altijd een gevoel van "laat haar maar schuiven " en zie! Jane, meissie en ik feleciteren je van harte. Heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 En hoe is het met Herr Soothe? Heb het idee dat de oude garde achter de lijn alles in de gate houden, en moet er worden ingegrepen dat zijn jullie er opeens weer. Dat geeft me een beschermd en fijn gevoel. Haddie ook weer gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Het zeewater is héérlijk. Lekker gesurft Dagpact geslaagd,Welterusten voor later. Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ik kijk nu naar de zee. Wind en golven. Dit moment. Alles goed. Sita2, Momentum en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 (bewerkt) Hoi Bolletje, Ach ja, zo af en toe kom ik even gluren. Ben er wat los van. Maar prettig dat je het waardeert. Bolletje het kan aanmerkelijk beter, maar we hebben het niet altijd voor het zeggen ,zo als jij ook hebt ondervonden. Bolletje ook voor jou hoop ik dat je je wat beter mag voelen. Aan je doorzettingsvermogen zal het niet liggen. Maar forceer je niet hè. Groet 5 augustus 2017 bewerkt door Soothe lettertje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Haddock ligt op de rug, heeft zijn eieren op nu, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 (bewerkt) En ik hou gewoon stug mijn zomerjurkje aan en dans met blote voeten op het gras De eieren flikker ik gewoon rauw door de pasta Doe ik al jaren zo 5 augustus 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Laatste keer Usain Bolt solo om 22.45, spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Zo een heerlijke dag! #dankbaar voor iedereen die het nodig heeft! Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Fijn @Sita2 ! Geniet ervan! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ik heb alcoholvrije bier gekocht omdat ik zin heb om te drinken. Terwijl ik altijd wijn dronk. Een mens zit soms raar in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ook zin om te drinken geen optie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Een baas! Dat zijn wij Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 (bewerkt) Ik kreeg net de slappe lach, wilde mijn alcoholloze flesje openen, bleek dat ik alle drank spullen had weggegooid, inclusief flesopener. Frustratie rondom verslaving. 5 augustus 2017 bewerkt door Reacher Foutje door het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 aansteker wil ook Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden