Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 juli


Tinto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Ik vond t leuk om voor een keer de dagdraad te openen. Maar... te lat :)

Voor allen een fijne dag gewenst. Zonder de afhankelijkheid van alcohol of iets anders. Het ís niet makkelijk, het gaat niet vanzelf, het ís het waard. 

Ik mag vandaag mijn kleine kroeskopje naar het kinderdagverblijf brengen. Fijn. Daarna mijn bus voor de apk. Ik heb m nu precies 1 jaar. Beetje spannend wel. Als ie er makkelijk doorkomt krijgt ie, gewoon omdat dat hem toekomt, een nieuwe laklaag over zijn neus. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Laaaat... maar was gisteren en vannacht ziek,
dus toen ik om 6 uur weer wat slaperig werd heb ik het er nog maar even van genomen. 
Nu nog zo slap als een vaatdoek, vandaag nog maar rustig aan doen dus. 
Maar koffie en thee moeten er komen, bij dezen dan. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Leuk Jopie je kleindochter onder je hoede... 
En zal duimen voor de bus... 
En een tipje: als je de dagdraad wilt openen: 1 korte openingszin en dan plaatsen. 
De rest van je verhaal in je tweede berichtje ;)

Toine, echt balen dit, hoop dat de aannemer snel actie onderneemt en dat de lekkerij dan echt voorbij is. 

Bol, beetje uitkijken vandaag voor jezelf he? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

@Yvonne, beterschap. En hopelijk vandaag al wat fitter. 

@Lika van harte met je 8 maanden. Supergoed zeg!

hier een rustige en late start. Gisteravond nog even met bijna-buurvrouw en onze hondjes prettig gewandeld. Voelde met ietsje beter. Nu nog steeds niet fit, dus heel rustig aan. Zo direct eerst rustig een douche. Vanmiddag brijdergroep en iets eerder weg omdat ik naar de endocrinollog moet. Dat blijft spannend. Verder vanavond een gezond recept maken. Twee vliegen in 1 klap. Afleiding rond de moeilijke 5 uur tijd ( gister was weer ouderwets moeilijk) en ondertussen een gezonde hap maken. Vandaag drink ik niet! Die staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Echt vakantie
Wat een kort draadje nog

Toine,

Balen zeg, van die lekkage weer
Echt niet leuk :(

Yvonne,

Beterschap !

Lika,

8 maanden lees ik
Superknap !

Herstel,

Wanneer wordt je bijna buurvrouw je echte buurvrouw ?
Wel heel erg leuk, dat jullie zo goed met elkaar kunnen opschieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor de tip yvonne! En beterschap natuurlijk. 

Bus Is weg. Andere eigenaar van de garage, zelfde monteurs. Maar die waren er nog niet. Egnie dak mijn bus aan een vreemde geef...duhhhh.    Dus even koffie gezet en gewacht tot "mijn jongens" er waren. Die weten wat dat ding voor mij betekent en doen hun werk "als een goed huisvader". Dat heb ik graag. 

Nu w8n in t huis van dochter waar ook net grote renovatie gaande Is.  Nieuw dak (nu dus open), nieuwe kozijnen (al klaar) en nieuw beluchtingssysteem. De heren zijn nu dus met 3 man gaten in de gevel aan het boren. Dit Is wachten pur sang. Kan weinig anders even :)

Maar..... hier Is wel een wc!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk juist, verslapen! En dan lekker verder rustig aan doen. Maar jij werd waarschijnlijk uit je bed gesleept Lars? Ik las net dat de indicatie gegeven is en dat je er berusting in hebt? Fijn :D 

Lukt het nu om het verder droog te houden? Ik lees het nog. Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @rapilos, bjna buurvrouw woont tijdelijk in het flatgebouw naast mijn flatgebouw. Daarom noem ik haar bijna-buurvrouw. Ze is nog op zoek naar definitieve woonruimte na een scheiding. We hebben ieder dezelfde verslavingsachtergrond, komen beiden bij zelfde brijder en beiden bij verschillende aa groepen. We hebben veel steun aan elkaar. Soms door samen zwijgend met d hondjes te lopen, soms door te praten etc etc. We maken zelden een afspraak maar komen elkaar vaak spontaan tegen en besluiten dan om wel of niet samen te lopen. En soms drinken we een kop thee bij elkaar. Best bijzonder dus.

@Suikertje hoe gaat t niet Roken?

@toine

Sterkte met de lekkage. Balen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen tezamen

Ik had de wekker maar es gezet.... (op 10 uur) da's redelijk voor mij.

Een boel hemelwater hier de afgelopen dagen en nu ook nog.. ik gebruik het maar om binnen te poetsen,
dat mocht wel eens: ramen lappen en gordijnen wassen. En straks een vriendin helpen met schoonmaken.

Bij gelezen: veel goede berichten hier. Lika 8 maanden, wat geweldig meid! Suiker al een week van het roken af.... poeh wat knap!
Er wordt hard gewerkt hier!!  Vergeet ik zowat Sita nog te noemen: :rose::rose::rose:

Namen noemen is altijd lastig, eer je het weet vergeet je mensen. Go on!!

fijne dag lieve mensen :musicnote:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...