Spring naar bijdragen

Zondag 22 juli 2017


Tinto

Aanbevolen berichten

Na, prima plan Rapi. 
En Jane.... lekker aan slag in huis en daarna met een goed boek en een lekker bakje thee op de bank.... 
hoef je ook niet door de regen...

@Tinto Je kunt de datum nog veranderen door bij je eerste bericht op bewerken te klikken.... dan wijst het zich vanzelf... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher is eerst hier Harp....sorry. Veel te doen hier in de schoonmaak. Harststikke fijn dat ze er is. :D

Lars!!! Daar ben je, gelukkig. Kan ik douchen met een gerust hart.

Enne Harp, jij bent ook nogal goed bezig hè? 

fijne dag allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben jij geprikt of de hond @Francoise

Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik (en mijn man!) straks of het feest krijgen. Ergens denk ik dat mensen rare dingen denken als we ineens niet meer drinken. Maar goed, daar doe je toch niets aan.

Merk dat ik het soms een lastig idee vindt om nooit meer te drinken. Nooit meer een goed glas wijn... Maar dan bedenk ik me dat dat glas wijn bij mij altijd resulteert in een hele fles en alle gevolgen van dien EN dat ik toch nooit geniet van dat eerste glas. Niet echt in ieder geval... 

Dag 9 ...we houden vol :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei SuzanneB:

Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik (en mijn man!) straks of het feest krijgen. Ergens denk ik dat mensen rare dingen denken als we ineens niet meer drinken. Maar goed, daar doe je toch niets aan.

Zou best wel eens mee kunnen vallen. Het gebeurt mij zelden. Een goede eye-opener om te zien hoezeer mensen zich met zichzelf bezighouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei SuzanneB:

Ben jij geprikt of de hond @Francoise

Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik (en mijn man!) straks of het feest krijgen. Ergens denk ik dat mensen rare dingen denken als we ineens niet meer drinken. Maar goed, daar doe je toch niets aan.

Merk dat ik het soms een lastig idee vindt om nooit meer te drinken. Nooit meer een goed glas wijn... Maar dan bedenk ik me dat dat glas wijn bij mij altijd resulteert in een hele fles en alle gevolgen van dien EN dat ik toch nooit geniet van dat eerste glas. Niet echt in ieder geval... 

Dag 9 ...we houden vol :)

Ben benieuwd hoe je het is vergaan op het feestje. Ik vind het ook nog vreemd ....de gedachte nooit meer te drinken. Vandaag dag 14....vandaag las ik de folder van AH en merkte dat de wijn aanbiedingen iets minder hard aan me trokken.

Nou ik lees wel hoe het was denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn vroeg thuis, de kids waren helemaal oververmoeid. 

Mijn man heeft wel wat commentaar gehad, maar dat doet hem niet veel. Hij heeft gewoon aangegeven dat hij een tijd niet wil drinken. Bij mij heeft niemand wat gevraagd of gezegd. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Wellicht een volgend feestje dat het opvalt. 

Er was een klein moment dat ik het vervelend vond. Iemand kwam met zo'n mooi groot glas witte wijn voor me staan. En toen bedacht ik dus dat ik dat nooit meer zou hebben. Maar toen bedacht ik daarna ook dat ik dat glas toch veel te snel op zou hebben en ondertussen alleen maar bezig zou zijn met het volgende glas. Een illusie, maar wel een terugkerend beeld in mijn hoofd. 

Verder heel gezellig feestje met lekkere hapjes. Prima dus. 

En heel fijn om nuchter thuis te komen. En je niet met een schuldgevoel naar de maandag moet afvragen of je er nog eentje mag/kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SuzanneB:

We zijn vroeg thuis, de kids waren helemaal oververmoeid. 

Mijn man heeft wel wat commentaar gehad, maar dat doet hem niet veel. Hij heeft gewoon aangegeven dat hij een tijd niet wil drinken. Bij mij heeft niemand wat gevraagd of gezegd. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Wellicht een volgend feestje dat het opvalt. 

Er was een klein moment dat ik het vervelend vond. Iemand kwam met zo'n mooi groot glas witte wijn voor me staan. En toen bedacht ik dus dat ik dat nooit meer zou hebben. Maar toen bedacht ik daarna ook dat ik dat glas toch veel te snel op zou hebben en ondertussen alleen maar bezig zou zijn met het volgende glas. Een illusie, maar wel een terugkerend beeld in mijn hoofd. 

Verder heel gezellig feestje met lekkere hapjes. Prima dus. 

En heel fijn om nuchter thuis te komen. En je niet met een schuldgevoel naar de maandag moet afvragen of je er nog eentje mag/kan. 

Super goed van je! En ook van je man! Toppers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...