jowan Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen, het belooft een natte dag te worden, binnen blijft het droog. Vanmorgen gesprek met begeleider over persoonlijke zaken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Hier giet het! Daar kan ik met mijn sproeiertje niet tegenop. En het licht mag ook wel aan. Zou me niet verbazen als het gaat donderen. Evengoed: heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen. Succes met je gesprek Suikertje. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik mis Nadia al een poosje. En Ronja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Gaat het goed Rosa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Hallo allemaal. Goedemorgen. Drukke dagen hier. Ik worstel me er doorheen. Heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Neem ook tijd voor jezelf Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen frummers. De douche is weer vrij, koffie en thee staan klaar. Hier ook een natte boel, mooie diepe kleuren geeft de regen aan de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Lieve Lars! en Yvonne, zo'n zin in koffie. Dank!!! ik neem wel tijd, maar ik zo veel tijd nodig abnormaal. Voor alles. Ik ben aan het veranderen. Dat is een ingewikkeld proces. Ik moet dingen anders gaan doen. Anders ben ik zo weer burn-out. Daarnaast ben ik nog niet helemaal hersteld. Ik kan veel minder tegelijk aan dan eerder. Raak snel in paniek. Of alles wordt 1 grote onontwarbare kluwen. En maar dat stemmetje dat zegt: op deze manier sturen ze je weg hoor! Zo gaat dat niet Lika. Wat denk je wel. Dus elk lang ingesleten pad pareer ik zorgvuldig. Op de,manier die mij het meest helpt op de lange duur. Soms klap ik helemaal in elkaar. Woede, paniek, huilen. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt en al beter gaat. En ik ben zo blij dat ik niet drink. Nu ik dit zo schrijf denk ik, ook na dit jaar blijven kappen met die handel Lika. Anders kan ik vast weer opnieuw beginnen. Check. Ga ik maar even opschrijven in mijn boekje allemaal. basta, Asterix, Lars en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 50 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Rosa Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Goedemorgen, beetje klam weer buiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Ja gaat goed Lars. Deze week vrij maar kan nog niet echt relaxen:) Ben niet zo slim, zo'n vrije week plan ik meestal aardig vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 (bewerkt) Al flink geweest, huis al een beetje opgeruimd, was even nodig. Denk vooral goed om jezelf Lika. Welke knopen heb je gisteren doorgehakt Lars, als je het wilt vertellen hoor 28 juni 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Het regent O ja, vandaag helemaal gestopt met Lorazepam 28 juni 2017 bewerkt door bolletje Lika, nancy en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Dagpact: jowan Lars Rosa ZBB Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Op zoek naar mijn regenjas Het is een vuurrode maar kan hem niet meer vinden. En open sandalen is niet een goed idee denk ik? Gelukkig heb ik mijn hoogbegaafde haar om dat allemaal te bedenken. Tot later! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 @Suikertje ik word aangemeld voor het wonen waar ik maandag geweest ben. Voelt enorm dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Wat is precies het dubbele gevoel Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Een goede dag allemaal. Dagpact: jowan Lars Rosa ZBB Reacher Kohtje Nee, geen dag voor open sandalen. De gesloten variant zou vandaag een uitkomst zijn. Gisteren best genoten van Xavier Rudd. Speelde alleen erg veel recent werk en dat ken ik niet zo goed. Ben meer van 't oudere 'spul'. Maar toch.. leuk! We zijn net voor de toegift weggegaan, waren we mooi de file uit de parkeergarage voor. Eén uur thuis waar twee hondenkanjers nog even een hoognodig rondje moesten en nu behoorlijk fris weer aan de dag begonnen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Het is een stap lager dan begeleid wonen. Maar het voelde wel goed toen ik daar was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Je bedoelt dat hiermee je diagnose wel erg bevestigd wordt terwijl je misschien stiekem in je achterhoofd nog de hoop hebt dat het zo'n vaart allemaal niet zal lopen? Dat 'gewoon' begeleid wonen ook nog best een optie is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Besef goed wat je doet Lars, het is niet voor even he. Vind je het niet vervelend dat je niet eens zelf iets kan koken. Ik woon hier al ruim 2 maanden en nog altijd geen tv van Kpn. Hoop dat dit voor de Tour in orde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Dezelfde maatschappij helpt ook wel eens met een "via de ether" oplossing, weet zo gauw de naamn niet meer. En met een Stick voor mobiel internet. Daar zijn ze niet scheutig mee, maar als je al aan een contract betaalt waarvoor niet geleverd wordt, zou ik op zo'n oplossing toch sterk aandringen. Vooral dat " sterk" moet ik sterk benadrukken, ze zijn niet van de snelsten wat klantvriendelijkheid betreft...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden