Ik vind je erg cru in je postings bb je vult in dat iemand na 1/2 jaar op zijn bek gaat en bent erg cynisch. Als baclofen zelf niet verslavend is (en dat is geloof ik niet zo) dan kun je in 1/2 jaar slikken, gecombineerd met werken aan jezelf/je verleden/de oorzaken waarom je dronk, wel degelijk geestelijk groeien en fysiek tot rust komen. Dan heb je aan kracht, moed en wijsheid gewonnen en dan kan het zomaar zijn dat je baclofen niet meer nodig hebt. Ik doe het nu ook zonder, maar als ik ervan had geweten, wie weet, dat ik het wel een poos geslikt zou hebben. ik snap dat jij dit een risico vindt en dat misschien niet zo aandurft, maar iedereen is verschillend. Ik kan niet voor Bor invullen, maar misschien schrikt jouw schrijven haar of een ander af en dat kan toch niet je bedoeling zijn?