Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. het zonnetje schijnt hier weer volop, ik ben het dak al op geweest en heb emmers prut uit de goten geschept. De was wappert zoals op een mooie maandag past en nu is het tijd om lekker de stad in te gaan fietsen. geniet ervan mensen, morgen kan het wel eens regenen weer:rose:
  2. mijn ervaring ook hoor lenie heb ooit uit India heel veel kruiden meegenomen en jarenlang gebruikt. En koop ze nu bij mar.winkeltjes, ook in hele groate zakken kost haast niks en gebruik ze best vaak, ook bij geb.aardappels bijv. Ras el hanout heet dat en is een pittig mengsel.
  3. beetje bewolkt Tina maar geen wind, Will, doe mij ook nog een bakkie svp moet zo gaan spinnen en ben nog niet wakker.
  4. Ik zag ze al toen ik er aan het surfen was Bol:D beetje rustig hier vakantie he, ik ging al bijna dochter vertellen dat ze zich aan het verslapen was, gelukkig kon ik haar rooster niet vinden, scheelt weer een hele sjaggie opmerking.
  5. lady jane

    Woorddomino

    Jan, zo heette mijn opa ook, bijna 96 geworden!
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    Geld is als mest; je moet het verspreiden anders gaat het stinken. Paul Getty
  7. goeie morgen mensen, waar is de zon gebleven?
  8. Jopie, ik hoop dat dat meisje toch wel een vrouw is
  9. op CANVAS een mooie film zo truste vast:lips:
  10. lady jane

    opnieuw

    Hai geertje, had je al ingelogd gezien en was je al aan het teruglezen want ja je hebt hier al veel geschreven en ik herinner me je als een enorme stimulator naar anderen. Wat erg dat je zo ziek bent geworden en dan is ADB wel erg belangrijk voor je herstel ook he. Blijf maar trouw hier komen mij helpt het enorm en dat gun ik jou ook van :heart:e
  11. en dan ik op een wiebelende barkruk op mijn tenen balancerend 50 haakjes door een oogje peuren van een gordijn, 3 meter hoogte elk jaar weer te lui om de trap uit de schuur te halen, schoon te borstelen en naar boven te zeulen, tijdwinst??? denk het niet maar op eigen wijze aan het werk is ook een traditie he. ff de sauna in dan maar weer wel verdiend zumme maar zeggen. Jan gefeliciteerd 6 maanden das pas knap! :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light:
  12. toch mooi 3 op een rij mee gemaakt Sha knap
  13. lady jane

    Woorddomino

    instelling, soms denk ik dat ik daar thuis hoor:D
  14. lady jane

    Woorddomino

    keer op keer neem ik het me voor, maar zal wel voorjaar worden, ook prima:rose:
  15. mooi meis nog ff en je wil niet eens meer Cha, er is niets om bang voor te zijn als je stopt er minderen van maken kan altijd als stoppen niet bevalt en makkelijker dan andersom stoppen geeft zoveel meer rust echt!
  16. lady jane

    Hobby draadje

    Wow Bolleke wat zul jij glimmen van trots!!
  17. lady jane

    Woorddomino

    voor jullie verder doorroddelen; geen strand gezien vandaag
  18. Ik ga maar eens dat houtwerk doen dat ik ineens zie nu de gordijnen weg zijn je wordt bedankt Witte morgen zal ik het overdoen dat bedanken en dan meen ik het wel hoop ik:D fijne zonnige dag mensen
  19. Jopie. ik was nog niet bijgelezen fijn ben blij voor je je mag genieten hoor maar dat weet je wel he toekomst en verleden komen hier samen bij jou
  20. Madelief van harte gefeliciteerd met je verjaardag :light::clock::light::musicnote::light::clock::light::musicnote::light::clock::light: je hebt er een mooie dag voor uitgekozen.
  21. ooohhhh Witte net uit bed en jij bent al weer aan het wassen ik had net besloten dat die gordijnen boven wel tot het voorjaar konden wachten nou zit ik al weer te twijfelen door jou wat is het leven van een weegschaal toch zwaar, nou je hebt mazzel hij slaat door naar jou na-apen:$
  22. goeiemorgen mensen en dag Akelei
  23. Triest Ya:heart: maar maak er toch maar even but van en Madelief ook, wel zo aardig voor jezelf sterkte, het is zo oneerlijk in de wereld he, ze zeggen wel eens dat de goeien altijd te vroeg gaan hoop dat je toch wat slaap krijgt straks gelukkig heb jij de jouwe nog wel, maar dat weet je he.
  24. ben ff blokje/blikje om zonder hond daarna Canvasfilm dus welterusten frummers alvast:lips:
  25. nee ik bedoelde mezelf Akelei en nee han ik ga niet tellen ik kan makkelijker niet drinken dan niet snoepen ik hoef niet perfekt te zijn en zoals zoon ooit zei; mam nu moet je weer meer gaan eten want er blijft te weinig van je over om te knuffelen. toen was ie nog 8 of zo hoor, 10 jaar geleden dus al weer dat ik op een aanvaardbaar gewicht zat, kun je nagaan. En nu knuffelt hij toch niet meer, dus ik kan wel ff doorgaan nog.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...