Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    mij mag je geven wat over blijft, sprak de naieveling
  2. soms is nuttig saai Tina maar geeft ook wel rust, toch?
  3. lady jane

    Jaarpact

    Tine, ik begrijp dat je na 2 jaar droog toegaf aan je trek, dan had je dus nog steeds trek. Ik neem aan dat dat niet (alleen) fysiek was, maar dat er iets of iemand je triggerde, dat je bewust die 2 droge jaren doorbrak. met dat gegeven kun je komend jaar aan de slag, misschien met extra hulp, zodat je dat niet weer hoeft mee te maken, want je hebt nu de ervaring dat wéér stoppen moeilijk is en gestopt blijven ook. Denk daar niet te luchtig over meis. Ik heb best veel therapie gehad en ben dingen gaan doen om met mijn verleden gezonder om te kunnen gaan en het heden dat vreselijk moeilijk is nu, nuchter onder ogen te zien. Ik houd mijn hart soms vast als ik lees hoe luchtig jij hierover schrijft. Hoop dat ik het mis heb en dat je je realiseert dat je dit komend jaar heel goed kunt benutten om er nog vele droog aan vast te kunnen plakken. Succes
  4. Ha Tina nog iets spannend gedaan vandaag?
  5. t moest toch ergens vandaan komen he Akelei
  6. ha Akela:D
  7. ik blijf jojo-en met 2 kg maar ben wel tevreden, eigenlijk wil ik niet het gewicht belangrijk vinden maar hoe ik me voel, wat ik mag van mezlef i.p.v. steeds het moeten en niet mogen. En zolang ik onder de overgewichtsgrens blij ben ik tevreden en redelijk actief. Ik merk wel dat sober meer tevreden betekent en dat is nieuw voor mij. Altijd vanuit een soort van armoedebewustzijn bezig geweest met maar zorgen dat ik genoeg te eten krijg, en die klopt al lang niet meer. Alhoewel af en toe soort van panieksituaties in mijn financien de hamsterweken wel uitbuiten en mijn kasten dus goed gevuld zijn, we kunnen ingesneeuwd raken!
  8. Hier gebakken aardappeltjes met magere rookworstplakjes en heel veel spruiten want ja in de aanbieding; 0,50 voor een kg(kirky:)) dus dat wordt weer de hele week spruiten op verschillende manieren, gelukkig vind ik ze tegenwoordig lekker. An, ff de zenuwen uitzitten, spannend he maar misschien kun je gaan breien?
  9. Van wie zou ze t hebben Jopie?
  10. lady jane

    Woorddomino

    slapend rijk zal ik niet meer worden in dit leven is me nu wel duidelijk
  11. lady jane

    Treffende uitspraken

    De eenzaamheid is een stille storm, die al onze dode takken afbreekt. Kahlil Gibran.
  12. lady jane

    Tuinperikelen

    Ik hoorde gisteren dat het nu de tijd is voor struiken, conoferen en boompjes gabs en anders even bij het tuincentrum informeren. wel een fijne hobby, en in het voorjaar loopt alles lekker uit, succes!
  13. jij ook Bol;) ff spinnen en aan de slag bye fijne dag allen
  14. Goeiemorgen mensen, Madelief en hannah veel sterkte vandaag!
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    Eigenlijk praten we alleen tegen onszelf; soms praten we luid genoeg zodat anderen ons kunnen horen. Kahlil Gibran.
  16. welterusten mensen slaap lekker straks ik probeer RTL8 even dag dag:lips:
  17. lady jane

    Woorddomino

    Jan grijpt wat ie kan, he Jan?
  18. ze vervangen door we in de laatste zin dus en je bent een knakker popie:heart:
  19. even iets leuks delen voor ik Meryl Streep boven jullie verkies:$ Thanks, merci, Grazie, tak, tack, Danke, gracias; it was a very delicious breakfast. We so enjoyed the home-made bread and the fresh juice. And we need to know what kind og tea we had when we arrived. It was fantastic! Dit staat op een stukje keukenrol die in mijn ontbijtmand zat net terug van mijn B&Bgasten, leuk he. Toch ook leren van wat goed gaat Prima;) en nee het zijn geen Americanen, maar Denen morgen nog maar een keertje verwennen dus.
  20. Ik schrik er eigenlijk van Akelei maak er wel een geintje van maar idd er kan rottigheid mee uitgehaald worden en ik had helemaal niet door dat het kon zo. Sha niet meer doen hoor shame Sha shame
  21. Originally posted by: Shahire Originally posted by: jane4 zo he he eindelijk bijgelezen en ja dan reageer ik ook niet meer ik stel voor dat mensen dat niet persoonlijk nemen quote> Nou, ik moet zeggen...ja Jane, ik neem het inderdaad niet persoonlijk op!! quote> :D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D
  22. hoe heb jij dat woordje niet uit mijn posting gekregen Sha biecht eens op anders zal ik je persoonlijk wat persoonlijks komen verkopen daar ja! :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
  23. lady jane

    Woorddomino

    in iets grijpen heb ik geen zin, in iets graaien daarentegen; hup gauw een bakkie pinda's dan maar.
  24. Yep Prima en op wat fout gaat, en op dat halflege glas enz enz maar het gaat beter hoor, ik leer ook daarin met vallen en opstaan. truste TrolleBol
  25. er werd mij vorige week verteld dat ik het andersom deed Prima en inderdaad dat typeert mij helaas vaak zo ben ik opgevoed en ik krijg het er maar niet uit ik zeg dan soms wel: je leert van je fouten en niet van wat je goed deed maar ik mis er iets in dat is duidelijk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...