-
Aantal bijdragen
55.996 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
woensdag 26 oktober 2011
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
nog op Igor haal een nachtje door lang geleden dat ik dat deed. -
woensdag 26 oktober 2011
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
save water take a shower together:D -
Een hele goeimorgen frummers de koffie staat klaar, verse dadelnotenbrood erbij en alles waar je maar behoefte aan hebt op het buffet, eet smakelijk.
-
Trek gaat weer voorbij; de momenten van trek worden niet korter door weer te gaan drinken. Kate
-
Thera, ook een warm welkom je drinkt al een maand niet en bent goed bezig. Dit is een heel goed forum, dus kom er maar vaak lezen en schrijven dan voel je je het snelst hier thuis. We bekijken het meestal per dag: vandaag neem ik die eerste niet en morgen ben ik blij dat ik vandaag niet dronk. Ik heb al lang geen trek meer en ben blij dat ik niet "normaal" 2 of 3 glazen meer hoef te drinken. Dat kon ik op wilskracht best vaak, maar ik bleef onrustig en gefocust op wanneer ik weer eens door mocht zakken van mezelf. Het ging mij om stress verdrinken en verantwoordelijkheden die ik te zwaar vond ontlopen. En alles potte zich op en kwam er later 2 x zo moeilijk uit alsnog. Nu kan ik het leven aan, ben een stuk gezonder weer en begruik het forum heel anders als in het begin. Het is een soort van virtuele familie geworden, met unieke leden en elk een andere reden/oorzaak voor de afhankelijkheid van drank. Niet drinken gaf mij meteen de rust die ik zocht, dus die houd ik erin!Succes!
-
Welkom Erik, je bent erg goed bezig van veel tegelijk af te kicken, dus het is niet gek dat je lichaam zo heftig reageert. Er goed voor blijven zorgen dus, met gezond eten, veel rust en sport (lijkt tegenstrijdig), sauna eventueel, dat helpt het ontgiften. Als je yerba maté googlt en het spreekt je aan, ook dat helpt en geeft ook energie. Houd die vastbeslotenheid vast en je gaat je steeds beter voelen! succes.
-
en zij die waken slaap lekker straks:lips:
-
probleem is er dan niet bij deze:D
-
Gabs juist om die man te "laten" is het van belang dat jij wat steviger in jezelf komt te staan. En dat gaat steeds beter. Je kunt informeren naar bamboe om tegen die schutting te planten, goedkoop, reuzesnelgroeiend en mooi om te zien. ik weet niet of dit de tijd is om die te planten, maar dat valt te googlen en tel. te informeren.
-
Akelei:heart: schrijf het op hang het op een gevaarlijke plek en kijk er eerst 3 x naar voor je denkt overstag te moeten gaan. Je hoeft niet dus!!
-
Zonnetje dan wens ik jou het allerbeste zowel in belgenland als ginds ver weg in israel. Fijn dat je de basis van ADBzijn mee kunt nemen.
-
Ik heb een stel zakjes gekocht in een opwelling die zo'n beetje jan. uiterlijk de grond in mogen, er zal wel wat speliung in zitten tot voorjaar, pb maar als je ze wilt, ik heb dus geen tuinplek en moet hier weg, ga alleen de rucola in bakken binnen doen, die overwoekert anders mijn kruidenplek. het gaat om radijs;artisjokken;pluksla; dille; klimcourgette en gele courgette en gemengde kruidenzaadjes.
-
deze beurt is dus voor mij
-
Ik heb net het woordje trek en de betekenis ervan opgezocht; en dat zijn er veel, maar niets met alcohol, het dichtst erbij kwam; lust, zin in, vooral m.b.t. eten. Wat jij bedoelt Bor is dus waarschijnlijk een zucht, en die zucht trekt aan je. Wat Fruit schrijft (13.25 u): dat naarmate je langer niet drinkt, die zucht/craving verdwijnt is waar het om gaat. Wil je jezelf blijven kwellen, dan blijf je er aan toegeven, want je weet dat je dan een paar uren/dagen erna hetzelfde maar dat heviger en vaker gaat krijgen. Heb je compassie met jezelf (witte liefde Jopie!) dan ben je hard maar oprecht naar jezelf en gaat er doorheen. hoe vastbeslotener hoe sneller en duurzamer je ervan af blijft. En hoe makkelijker het wordt.
-
en dan je onderschrift natuurlijk een beloning extra, gratis:heart:
-
Nog ff terug dan Ya:D (zit weer uit te stellen) wat denk je van een leuk dagje shoppen of sauna komplex met je maatje, die dan toevallig ook net een jaar vol heeft gemaakt? Of een high tea saampjes, ik zou het wel weten
-
van harte An dat het grote genieten NU mag beginnen.
-
ooohhhh dus zelfs de belasting kan meevallen? Nou waarom dan een adv.bezoek niet ook? tot laters
-
13 enveloppen Jopie, wacht ff tot er één bij is gekomen:D
-
Ook goeiemorgen trouwens, zou ik nog bijna vergeten.
-
Het is ook schrijnend om die advokaten hun dure panden te financieren van zuurverdiende centen. Hier ook weer mijn martelmatje nodig gehad om weer wat rust te vinden. Straks maar weer van mijn toevoeging mijn adv. een beetje rijker gaan maken, pfffffffffffff Heeft er iemand nog een goedkope woning in de aanbieding?
-
In het begin verzet een vrouw zich tegen de stormloop van een man, maar aan het eind verhindert zij zijn terugtocht. Oscar Wilde.
-
Versoberen in een tijd van overdaad
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Thema's rondom alcohol
Dat leek me altijd zo een luxe positie Ya, maar inmiddels weet ik dat dat ook niet waar is. En een paar jaar terug bleek een magere naamgenoot van me een hoger vetgehalte en bloeddruk te hebben als ik en die moest verplicht naar de sportschool om dat in orde te krijgen. Daar kon ik maar moeilijk bij, had toen zo met haar willen ruilen, nu niet meer dus. Alles is betrekkelijk he. Maar versoberen kon ook zij, want at hele verkeerde dingen dus. -
Maandag 24 oktober 2011
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en ook een goeie welterusten van hier vandaan:lips: -
beurs van mij is bijna leeg:(
