Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 december 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Hieperdepiep H O E R A voor Josje :D:heart::musicnote:

als je leest Joske, van harte gefeliciflapstaart en een fijne dag

:sun: Sha

Vandaag 10 december 2011

precies over een maand staat mijn maatje Snoep 1 jaar droog

dus Grietje, ook voor jou vandaag een hele dikke felicitatie :heart::sun::present::D:heart::sun::present::D:heart::sun::present::D

ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op

ik HAD ook zover moeten zijn maar helaas....zwak vlees hier hihi

mijn jaar komt ook nog wel alleen duurt dat nog een tijdje

fijne dag mensen, maak er wat van

Sha :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moggie shahire,

lekker geslapen?

toineneman als een klein "lief" konijntje

alleen door de wind ofzo vannacht ging

mijn autoalarm weer af, wordt je niet

blij van.

nou zit alleen beneden, alle lampjes

en kaarsjes aangedaan, dus als

snip en snap zo naar beneden komen

is het ;)gezellig, moet ik natuurlijk wel weg

gaan hi.

ga je nog iets leuks doen vandaag?

vandaag sauna/water sauna/water

enz..

vanmiddag bezoek en openhaardje

aan ennzo..

ga dikke krant lezen en tommy naar

buiten knallen, want die zit hem te

knijpen en schrikt van zijn eigen

windjes, hemeltje lief brr

gedag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha al naar haar werk en Toine buiten geveld door een hagesteen?? :$

Goedemorgen luitjes.

Iedereen verder nog aan het uitslapen?

Nou de koffie staat klaar in ieder geval, dus OPSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN maar! ;)

Drukke, drukke, drukke week achter de rug en druk weekend voor de boeg.

Nog heel even lekker rustig aan hier, bakje koffie op mijn gemakje en dan maar weer gaan met die banaan.

Ik begrijp niet waarom er toch altijd zo veel dingen moet worden gepland in die decembermaand, pfff, en dan probeer ik ook nog wel onder aardig wat dingen uit te komen.

Misschien een idee om volgend jaar maar eens een hele maand vakantie te plannen dan, benieuwd hoe mijn baas daar tegenover staat ;)

Maar goed voor nu: het is droog hier, uh, nog maar een minuut of twee hoor en de volgende bui komt volgens mij al razendsnel deze kant uit.

(Mag november de droogste maand ooit zijn geweest, december maakt het tot nu toe ruimschoots goed).

Het vriest niet, en het stormt ook niet meer ...

Geeft niet, vind alles goed als het maar niet gaat sneeuwen of glad gaat worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tina.

Ja, hartstikke goed van Snoep.

heb haar ook al een paar dagen niet gezien hier, dus weet niet hoe het gaat.

Ben en wel van overtuigd dat ze niet aan het nippen is geslagen... .

Maar hoop dat ze zich verder toch weer wat beter voelt.

Ik ga hier maar eens aan de slag, hoop te doen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen meiden.:sun:

Goh zou iedereen het gisterenavond heel laat gemaakt hebben?

Dadelijk maar eens boodschappen doen, en wat ik dan verder ga doen weet ik nog niet precies, ik denk maar weer zitten schilderen. Ja natuurlijk eerst poetsen, dan moet altijd eerst hé?

Wat ben ik trouwens blij dat ik een groot bed heb gekocht zeg, want als aankomende week het nieuwe huppeltruttie komt moet ze natuurlijk ook mee naar bed hé? Eerst lekker wassen want bij de d.a. is het dan wel schoon maar het idee, moooaaa nee dat vind ik toch niet zo frits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren het dagpact verbroken.

Er stond nog een fles wijn op het aanrecht van vorig weekend, we kregen toen visite.

Ik weet het, ik had de fles mee moeten geven, maar dan zouden ze wel een beetje vreemd hebben opgekeken omdat ze niet weten van mijn gevecht tegen alcohol.

Of ik had hem door de gootsteen moeten spoelen.

Gisteren dacht ik bij mezelf; als er een schroefdop op zit maak ik hem open, als er een kurk inzit laat ik hem dicht.

Natuurlijk zat er een schroefdop op, en al had er een kurk ingezeten dan had ik hem een paar minuten later alsnog open gemaakt.

Mok ingeschonken, helft opgedronken, helft door de gootsteen gespoeld, uiteindelijk is de helft in de gootsteen beland en de helft heb ik opgedronken. Kon dus erger. Goed zo, Roos hou jezelf maar voor de gek.

Vandaag is dus weer dag 1.

Ik neem me voor om de eerste niet te nemen. Soms denk ik ook; de eerste zou ik om kwart voor 5 nemen, de tweede om 5 uur. De eerste sla ik over en dan neem ik om 5 uur de tweede. Dus dan heb ik de eerste niet genomen.

Zo ga ik vandaag niet denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moghu :present:sa. Heel goed dat je jezelf gauw bij de kraag gepakt hebt meid. Kijk als we nooit de fout in gaan, weten we ook niet wat we verkeerd doen hé?;)

Ja ik verheug me echt op die kleine oliebol. Het is ook zo'n scheetje joh. Nu maar kijken hoe het met Puck gaat want dat is nogal een bezinnetje hoor.

Las dat Gretsch gisteren ook gedronken heeft. Als je vandaag mee leest, pak jezelf weer aan meid en ga er voor, bijna niemand redt het de eerste keer om gelijk helemaal droog te staan. Maar kom veel op het forum en laat de moed niet zekken want dan ben je verder van huis.

Je mag fouten maken als je daar maar altijd van leert dan is het helemaal niet zo erg.:)

Snoepei 11 mnd. Voor jou een dikke bos :present::present::present::present::present::present:

Jos een hele fijne dag voor jou. :light::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje & Rosa,

Goh, wat is het rustig hier!!??

Rosa: het is lastig soms he? Kreeg gisteravond nog een verdwaald flesje bier voor mijn neus. Heb gevraagd of het snel bij me weggehaald kon worden. Als het eenmaal vor je staat wordt de verleiding wel heel groot. In ieder geval goed dat de vino uiteindelijk toch deels in de gootsteen is beland!

Bolletje, ben je de dagen aan het aftellen tot je nieuwe lief er is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ans, maar het kan nog altijd dat de eigenaar, die we gevonden hebben, toch gaat betalen. Ze vonden de prijs voor het verblijf en het ophalen van het hondje, te duur. maar het zou natuurlijk het mooist zijn als ze gewoon weer bij de eigenaar terug kan.

Hé woon jij op een woonboot? Wat lijkt me dat heerlijk zeg, s'zomers een hengeltje uit gooien en in het zonnetje vissen. Gaat het regenen ga je gewoon binnen zitten en kijk je naar het dobbertje. Heerlijk zeg. Ben je nu niet bang dat dat kleine pukkeltje van je wil gaan zwemmen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, misschien ben ik te streng, maar als je het te duur vind om je hondje op te halen??? Verdien je dan wel een hond??? Ik weet niet alle ins & outs maar ik zie die woef dan liever bij jou!

Ik woon op een waterwoning, een drijvend huis. Het is niet echt een woonboot, 't heeft 3 verdiepingen en het is een 2 onder een kap, dus we hebben buren:)

Maar, ik kan een hengeltje uitgooien, in de zomer om het huis heen zwemmen en 'winters eromheen schaatsen!

Von Woefensteine heeft een hekel aan water! Al is het 30 graden hij moet er niets van hebben! As zomer hoop ik dat ik hem kan stimuleren om t toch te proberen.

Hoe is dat met jou Chiwaf? Houdt ze van water?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen :moon:

Wat een rust hier, iedereen aan het uitslapen? Gelijk hebben ze, niets aan hier, grauw , bewolkt, afijn december is echt begonnen :(

Nog 3 weken en dan is het oud & nieuw,

3 weken zou ik toch ''makkelijk'' droog moeten doorkomen, zolang is dat toch niet?

stem 2 ''ja ,maar het is natuurlijk wel december he"

stem 1 ''ja, maar die wou je juist nuchter doorkomen, je weet wel, kijken of je dan misschien beter met alles om kan gaan enzo''

stem 2 ''ja maar het ging wel lekker, maar nu net weer een mail gehad dat je gekort wordt in je uren v.a 2 januari, dat gaat je geld kosten en net nu je een andere badkamer moet, en oh ja, dat zit ook tegen want, de buitenmuren van de badkamer zijn ook verrot , dus je moet wachten tot het voorjaar, nieuwe muren laten optrekken en tot die tijd gezellig in de troep zitten''

stem1 ''ja dat klopt, maar het is zoals het is, en nuchter kan ik daar natuurlijk beter mee omgaan, en krijg ik wellicht ook ander werk? ik heb straks toch ook een nieuwe opdracht, wie weet wat daaruit voortkomt, beetje vertrouwen hebben in jezelf hoor Gabs'' Komt heus wel goed, je weet wel, 1 deur dicht honderd open enzo.....

stem 2 ''ja is leuk gezegd, maar een ontspannen avondje mag toch wel, toch wel wat tegenslagen nu, en kijk dan naar N , die blowt gewoon elke avond, hij komt je helpen en gaat dan naar huis om te blowen, hij wel :devil:

stem 1 ja dat weet ik, maar ik weet ook dat N daar eigenlijk helemaal niet zo blij mee is, was ik blij als ik ergens was en het was gezellig, dat ik dat toch een reden zocht om naar huis te kunnen omdat ik ''moest'' zuipen, zg zuipen omdat ik eenzaam was, maar eigenlijk was ik eenzaam door het zuipen, het is hartstikke rot voor N dat ie 'nog blowt, hij zou 't liever niet doen, en nu ben jij daar jaloers op? slaat nergens op Gabs, stem 2 probeert je gek te maken!

stem 2 :huh: jouw gek maken, echt niet, kom op zeg ik zeg niet dat je weer terug naar af moet, maar gewoon een paar biertjes , filmpje, als je nou straks gewerkt heb, heb je een middag en avond vrij, toe joh, gun jezelf dat nou, je moet toch een beetje lief zijn voor jezelf, dat lees je hier ook altijd

:angry::angry: stem 1 en nu kieperen we er een refu in, en luisteren niet meer naar stem 2

dahaag stem 2 , rot op :devil:

ff een dialoogje met mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...