Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. en goeiemorgen trouwens even bijlezen
  2. Ekstertje en Yajala, kanjers van harte met jullie eerste belangrijkste jaar droog :light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun:
  3. slaap lekker Diesel:lips:
  4. Prima Prima:rose:
  5. djip djip djip Akelei; wij doen ons best:D goed gedaan meissie en je hond ook blij. ik ga ff uitloggen word een beetje melig saunatime
  6. mag allebei ook harry? zit te snoepen nl:(
  7. oei oei zie ik de bodem vd droppot in zicht krijg ik me toch even zo'n reflex-paniek(je) gedachte; zal ik nog ff voor 8 uur naar de super. komt me wel erg bekend voor uit mijn drinkjaren gek he, dat die er zo diep nog zit. maar ik ga niet hoor ben niet verslaafd aan drop of zo
  8. al bijna half acht Soothe;)
  9. lady jane

    Woorddomino

    door domino durven deze domino-ers denken & doen
  10. lady jane

    Zoek ook weer een maatje

    Goed zo Lianne, ik had ook geen afkickverschijnselen hoor dat is voor iedereen verschillend en wij horen dus tot de bofkonten wat dat betreft. Wat je wel tegen zult gaan komen (waarschijnlijk) is dat je als je zoals nu, denkt dat de klok is omgezet, je even flink getest wordt met trek, stress of iets negatiefs in je leven, waarbij je eerder zou zijn gaan drinken. Elke keer dat je dat weerstaat wordt je sterker. En dan kun je een beetje euforisch worden (soort van overmoedig) en ook dat is dus een valkuil waar mensen soms instinken. Probeer gewoon per dag te denken: vandaag drink ik niet, en dan is het morgen weer vandaag. Ik heb me aangewend elke dag even me te melden en zoveel mogelijk mee te lezen. Dat houdt me alert en gemotiveerd. Als je het moeilijk krijgt, kun je ook een maatje vragen, je zit al op dat draadje, ha ha Met een maatje heb je meer contact, per pb, per privé mail of msn of smsjes bij nood, net wat je afspreekt. Voor mij werkt dit al 2 jaar erg goed. Mijn maatje van AdB kent me denk ik beter dan mijn zussen, want daar heb ik veel minder contact mee en over meer oppervlakkige dingen vaak. En juist de zaken onder die oppervlakte zijn vaak oorzaken om te willen drinken, of waren dat dan toch.
  11. zo hee eindelijk bijgelezen blij dat ik lekker buiten was vandaag hard gewerkt en vit. D opgedaan weinig gemist hier:( ha die Mups fijn he van Beate:heart:
  12. niet zo enthousiast Gabs:D
  13. lady jane

    Woorddomino

    obsessie is nog steeds geen verplichting Jaap, hooguit van jezelf dus:D
  14. Akelei:heart: fijne dag mensen en voor vanavond: Happy Halloween:o
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    Mijn smaak is allereenvoudigst; ik ben altijd tevreden met het beste. Oscar Wilde.
  16. lady jane

    Woorddomino

    schrijven hier is een voorrecht, geen verplichting.
  17. Toine sterkte straks, en als het de gal blijkt dan mag je wat minder vette happen, ook niet erg toch?
  18. Goeiemorgen frummers. en voor AR is het een hele goeie morgen 4 weken alweer AR, dat er nog vele mogen volgen :light::sun::light::sun: :light::sun::light::sun: :light::sun::light::sun: :light::sun::light::sun:
  19. lady jane

    Woorddomino

    weet je wat ik ga doen: mijn bedje opzoeken met een goed boek, truste
  20. lady jane

    Woorddomino

    geadvideerd werd Jan hoe goed ned. te schrijven
  21. lady jane

    Treffende uitspraken

    It's the one who won't be taken who can not seem to give And the soul, afraid of dying that never learns to live. uit: The Rose Bette Middler
  22. lady jane

    Zoek ook weer een maatje

    Lianne, we maakten grapjes je kunt echt het beste via bewerken je laatste bericht weghalen en in de eerdere je echte naam je weet niet wie er meelezen en wij zijn hier allemaal onder een nick-name, juist om veilig te kunnen schrijven Het is altijd even wennen in een virtuele wereld he maar blijf maar actief meeschrijven dan voel je je hier het snelste thuis.
  23. lady jane

    Zoek ook weer een maatje

    of, toch Lianne? wie van de drie?
  24. fijn Bol ook leuk voor hem trouwens
  25. lady jane

    HELLUP.

    en actief blijven op het forum Thera goed dat je hier komt voor hulp trek gaat over en zoals Rudy altijd schrijft delen is helen sterkte!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...