Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Akelei zoals jij het schrijft heb ik dat jaren ook gehad maar ook met eten als ik wilde afvallen maar het slaat natuurlijk nergens op als ik super kritisch naar mezelf ben durf ik te erkennen dat door zo te denken ik de deur op een kier hield om het weer zo te doen. Misschien is het voor jou wel anders, maar ik herken me er zo in.
  2. das dan het mooiste kado van jezelf aan jezelf!
  3. dacht ik al blommeke
  4. ha kirky.
  5. slaap lekker Bol. moedig Akelei (ik lees steeds akela ipv die bloem die je vast in gedachten had toen je je naam koos.)
  6. lady jane

    Woorddomino

    eenzaam was hij heel erg; de enige groep die hij kende was zijn bloedgroep schreef Wiet van Broeckhoven ooit.
  7. ja das waar we hebben nog een optreden tegoed van Woman van 1 of 2 meetings zelfs geloof ik, dus als het te bereizen is zou ik het erg leuk vinden.
  8. OK Wijfie betekent dat ook dat je hen steun kunt vragen? Dan heb je meteen een heleboel maatjes. Het helpt hoor, echt. Ik heb het vrij snel ook mijn zussen verteld en die zijn nog steeds verbaasd dat ik het zo goed doe en beginnen wel vaak te vertellen dat het bij hen ook stukken minder is geworden en waarom ze af en toe toch nog wel, of soms zelfs niet, enz enz enz maar geen een heeft het goede voorbeeld gevolgd helaas, maar ze zien mij wel opknappen en groeien en zijn ook blij voor me.
  9. nou als ik ook mag komen kijken dan vergeef ik het je:D maar leuk, en dan vette redenen ook voor een feestje hoop ik.
  10. oh ik stink overal in madelief maar kan best tegen een geintje hoor ga gewoon door, ik pas me wel aan ben idd nogal serieus maar niet altijd hoor.
  11. Ben benieuwd hoe het inmiddels gaat met je Carmen? Zaterdagavond is van oorsprong voor veel mensen een alstige avond en ik zie je ingelogd. Wil je er over schrijven?
  12. oh spannend Madelief en wat voor kadootjes, vraag en krijg je??? Aagje
  13. Zo net naar All stars gekeken, leuk en ontroerend ook soms, net het echte leven he. Wijffie ik zou maar eens beginnen met je onderschrift aanpassen;) en maatjes neem niet die krijg je als je geluk hebt Ik gun je een alcoholloos leven meis volgens mij kun je het wel, maar zit er nog iets tussen jou en een standvastige keus, snap je? Niet rot bedoeld of om je te ontmoedigen maar ik mis steeds iets in je postings. Heb je er al over nagedacht hoe je het met de vrijdags gaat doen bijv. met je muziekmaatjes; ga je het eerlijk vertellen en hen om hulp vragen?
  14. Erik vandaag ga je door je trek-moment heenkomen en nu mag je alvast je slinger oiphangen voor je eerste week :light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light::light::moon::light:
  15. lady jane

    Woorddomino

    alleen betekent zelden of nooit eenzaam, voor mij dan toch
  16. lady jane

    Treffende uitspraken

    Geemij stilte en ik zal de nacht trotseren. Kahlil Gibran.
  17. lady jane

    Pfff...alweer!!

    Ha kessah je kunt het ook omdraaien zonder te stoppen maak ik er in elk geval een soepzootje van dus als ik stop kan het alleen maar meevallen.
  18. doorgeven die fles An geeft dubbele vreugd! Witte ik heb de voorjaarskriebels het lijkt besmettelijk maar ga nu lekker te fietsen, genoeg gewerkt dochter heeft een uitwedstrijd uurtje heen, 1 1/2 uur zien zweten en dan weer uurtje terug lijkt wel voorjaar he maar dan als extraatje half oktober fijne dag allemaal
  19. niet opgeven Sailor!!! en Tobbertje, wel zelf ook blijven komen he je weet waar je het voor doet en maatjes zijn het waard om trouw aan te blijven:heart: en jij aan jezelf natuurlijk ook.
  20. lady jane

    Hallo

    Cha, welkom hier een enge stap gezet maar ach misschien viel het achteraf wel mee he en erkennen dat je afhankelijk bent in je drinken is wel de belangrijkste stap op weg naar herstel. Ik hoop je nog vaker te lezen succes meis!
  21. Heerlijk he Gabs!! Jopie wat een opluchting en ja het tij kan zo maar keren gelukkig wel nu het ten goede is natuurlijk koester het he!
  22. ff de gordijnen in de wasmachine die kunnen lekker opdrogen straks doe ik net alsof ik iets nuttigs doe vandaag:D
  23. helemaal mee eens Sha, hier nog zo een. goeie zonnige morgen mensen! dat van het strand gister was een grapje hoor, hoewel..............., wat zou het heerlijk zijn he, liggen in het zand nu met dat zonnetje op je bast en maar absorberen die warmte:rose: Heleen; van harte meis, je hebt een mooie dag gekregen van moedertje natuur dus als jij m ADB houdt, wordt het lekker genieten. :light::musicnote::light::musicnote::light:
  24. nou zit ik ook op the voice u wordt bedankt. en 23.15 mooie film op een, belgie han. sterkte meis. en fijne avond voor jullie truste vast:lips:
  25. ok ik kom wel op het geluid af:o
×
×
  • Nieuwe aanmaken...