please bring back my Bonny to me:moon:
bijna verdronken in de zee van drank Bonny
maar bijna is niet helemaal
jij en jij alleen kunt jezelt weer terughalen.
Hier komen is een waardevolle stap,
je hebt je inzicht
en wij mogen je helpen ernaar te handelen.
Hoe langer je niet drinkt
hoe meer je weer kunt en wilt
dus om los te komen van die gewoonte en verslaving
moet je ergens doorheen.
Hele andere dingen gaan drinken, die ook lekker zijn,
ontgiften (zie de draadjes bij tips en thema's), via het forum
je wereldje weer veilig wat groter maken en na verloop van tijd
ook in het echt als je daaraan toe bent.
welkom hier, ik hoop dat je je hier gauw thuis voelt
en je dagelijks even meeschrijft op de dagdraad
al is het even melden
contact maken
en misschien vertellen hoe het je afgaat. Succes!