Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Jopie zumme een "lief-naief" forum oprichten? slaap lekker meis.
  2. Truste Jan, enne ik zag dat icoontje wel hoor ben erg benieuwd:D;)
  3. AR wil je ons ook kippevel bezorgen? zet die foto dan nog ff hier die van jeweetwel:D:o:D
  4. Nou mensen ik ben bijgelezen, reeds ik kijk nooit naar soaps maar lees ze dus wel. Gelukkig zijn wij als forum sterk genoeg om af en toe een stormpje te kunnen weerstaan en ja het is weer herfst, volle maan zelfs als ik het goed heb en is ADB worden en blijven wat ons bindt dus voor ik ga slapen: AR, Gabs, Akelei en Hannah1 weer op de rails en als ik iemand vergeet die zich daartussen leest: idem!! en laten we goed blijven voor elkaar dan gaan we samen beter en dat kunnen we best:heart: slaap lekker frummers ik duik er nu in:lips:
  5. Aagje komt net binnen:D
  6. lady jane

    steundraadje

    zekers te weten
  7. en dus geen sorry nodig Nien is voor mij/ons ook indirect zo, toch? en scrollen heb ik hier ook geleerd:D
  8. foei Akelei niet willen zien; nou ja eigenlijk niet dus:D gauw helemaal ADB dus en dan weer ksssstttt? Maar fijn dat het beter gaat, zolang er stijgende lijn zit in je pad ben je op weg naar de top!
  9. Nien ik heb 2 katten de ene wil af en toe kunnen eten uit haar bakje en doet er de hele dag over (als ze de kans krijgt) de ander vreet alles op en gaat dan dat 2e bakje leegeten en dan zielig kijken waarom er niets is. Dieren zijn net mensen he ik lijk meer op mijn kater die vreetzak:(
  10. hoi Akelei:heart: blij je weer te lezen al was jij hier misschien liever niet geweest.
  11. t was gewoon een slordige tikfout Nien en AR heb ik wel vaker al verbeterd trouwens shame shame mijn vader is een nazaat van de Belg(!) die ooit de dikke van Dale schreef dus ik heb wel wat op te houden he op taalkundig gebied
  12. Ha tiger, shakey shakey wakey wakey humor AR dat zal je redden:heart: Taxi en Snoep doen het voor heerlijk!
  13. dan neem ik die koelkast wel voor mijn rekening:D ik ga dr ook uit voor nu PC-verslaafd weer foei
  14. spannneeennnndddd veel plezier AR en een vette voor haar! dag dag
  15. lady jane

    Woorddomino

    hartstikke waar!
  16. lady jane

    Treffende uitspraken

    mijn maat is een maatje meer. eigen inbreng
  17. lady jane

    H E L P

    Lieve Almeria wat een zware test he kun je niet contact opnemen met een crisisdienst? Er moet toch sneller hulp kunnen worden geregeld. Ik hop dat je kunt laten merken hoe hard je het nodig hebt. sterkte meis.
  18. lady jane

    Knipperlicht

    Amber, je zucht is zo sterk maar je karakter ook laat je karakter winnen alsjeblieft
  19. Goeiemorgen mensen kan nog net ff bijlezen sorry, als ik ergens inval.
  20. En ik kom ook even welterusten zeggen, voor de nachtbrakers nog lekker doorschrijven succes:lips:
  21. verkeerde dagdraad Heleen;)
  22. lady jane

    even voorstellen

    Peter, welkom hier ook al is dit Merels, draadje je bent te vinden. ik wens je toe dat je veel aan dit forum gaat hebben en hier op de dagdraad, die per dag wordt opgestart komt meeschrijven, steun halen, brengen ook, want naast de ellende vd drank heb je ook vast veel te bieden en hoe langer je niet drinkt hoe meer contact je daar weer mee gaat maken en hoe trotser je weer op jezelf kunt worden. kortom tijd om de spiraal omhoog weer te gaan bewandelen, stap voor stap dag per dag vandaag nemen we die eerste niet!
  23. Welkom Carpe Noctum en nu maar hopen dat je morgen hier weer terugbent want idd onder lotgenoten hoef je het niet alleen te doen. Veel naars meegemaakt door de drank en 2 jaar zonder, dan weet je dat je nare dingen zonder drank beter aankunt en dat het leven ook beter wordt als jij je leven weer serieus neemt en dan komen je fam./vrienden en geloof ook weer in een ander daglicht en jij bij hen. Maar stoppen met drinken dient dan wel prioriteit nr.1 te worden. Dat je geen drankje(s) mee kunt doen weet je nu, en helaas worden we alleen wijzer van fouten, en groeien zelden van de dingen die wel goed gaan. Dus bedenk maar dat deze ervaringen je weer gevormd hebben, je gemotiveerd kunnen houden het deze keer blijvend anders te gaan doen en vertrouw op het leven en natuurlijk op jezelf. Zonder drank val je vast wel mee en ben je misschien wel een heel betrouwbaar iemand, ook voor jezelf weer.
  24. lady jane

    Amber hier

    Welkom terug dan weer Amber en nu nog meer dan toen weet je dat je dit niet meer wilt en wat het je oplevert niet meer te drinken. de kater voorbij! je kunt het net als ik succes!
  25. en nu aan het werk en daarna met een frummer kittens kijken en aaien natuurlijk fijne dag.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...