Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.009
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. verboden maakt het zwaarder dan het is; ongewenst om de sfeer fijn te hebben
  2. Kameleon; je hebt je nick niet zomaar uitgekozen; leef je in in je dochter en dinnetjes pas je drankje eropaan en klink met cola! Dat mag wel een keertje en de cafeĆ­ne helpt echt. De stemming van die meiden is ook feestelijk zonder drank, kun je nog wel wat van leren. Gefeliciteerd en meld je vanavond je even droog af? have fun:musicnote:
  3. lady jane

    Jaarpact

    ok leuk, mijn nieuwe buuf vroeg al of ik anti-voetbal was; ze gaan de boel hier versieren. Doe mij dan maar een hesje Tine, voor over mn oranje hemdje, want het wordt wat fris straks. Alhoewel, als de gemoederen verhit raken vd spanning (en het bier?) komt het wel goed, en anders de sauna maar in. Maar je hebt de draad weer opgepakt he, brei maar lekker verder.
  4. Ha Witje zat ff Harrie jekkers te beluisteren op t balkon:D
  5. lady jane

    Nooit meer roken

    heerlijk he net als wij de bekeerden zijn het ergste:D humor? lamenilachuh
  6. goeiemiezerigemorgen:o nou ja de zon komt vanmiddag volgens het weerbericht. Em is pre-pep net zoiets als bitterzout?
  7. jammer ik ga film kijken
  8. Lees even je postings na lenie ik hoop dat je het zelf ziet ook.
  9. helaas twee keer gepost
  10. censuur is een noodzakelijk kwaad, dat heeft vanavond wel weer bewezen helaas
  11. Er is al veel te veel over geschreven Fleur gaf een poosje terug al aan dat ze op t randje van een ban zat en waarom. Lenie lokt er een moedwillig uit. Sommige reacties ervaar ik als pure verontwaardiging, maar ik zie ook puberale reacties. jammer. Dit forum dat zijn wij. En wij hebben dit forum nodig. Laten we het alsjeblieft als volwassenen gebruiken en ook zorgen dat het een veilige plek blijft voor iedereen. ik heb echt af en toe last van plaatsvervangende schaamte; wat zal een nieuwe frummer die hier wanhopig, depri of angstig komt zoeken, hier vinden? Lenie ik vind je reactie echt van nivo nul vandaag en je helpt er Fleur niet mee, en jezelf al helemaal niet. Wat heb je hier toch mee willen bereiken?
  12. jane is het niet met Snoepje eens
  13. geen beter vermaak dan leedvermaak he Lenie
  14. ik denk dat we dat woord, zowel als de betekenis gemeen hebben
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    Van alle vijanden van de creativiteit is succes de gevaarlijkste. O.A. Battista
  16. jen toch niet zo Snoepje, pestkop!
  17. Ik kreeg vroeger met de lineaal of bamboe plumeau op mn vingers getikt door de nonnen dus nu is een symbolische tik voor een buitengewoon uitzonderlijk teleurstellende afkorting peanuts en geven de oudere jongeren elkaar ff de hand dus Von en Bol we blijven die we zijn, toch?! thnx Rosa ik begon van schrik chinees te platen:D
  18. bol eten of door Bol gegeten worden; that's the question
  19. zee-vis-lijnen gooit men uit tijdens een Noordzeetripje in de hoop de dag erna lekker vis te kunnen eten:P
  20. zorg je ook voor een paar 0% flesjes Wouter, soms drinken bouwvakkers dat ook liever en dan is er keus, ook voor jou.
  21. lady jane

    Voorstellen

    Mooi Kameleon, en ook een warm welkom. 5 dagen is ook om trots op te zijn en hier komen schrijven en hulp te zoeken en aanvaarden ook. Je zult merken dat zonder drank de hulp ook echt binnen kan komen zodat je er wat mee kunt gaan doen. En wie weet, gaan die medicijnen tegen slaapproblemen en depressie ook wel via minderen de deur uit ook. Meestal zijn die nl een gevolg van drankmisbruik en niet daaraanvoorafgaand, wat we vaak wel denken, omdat we de alcohol ook sluipend op hebben laten lopen. Bij kij duurden beiden best lang, zo'n 1 1/2 jr, maar gelukkig lees ik ook mensen hier die al heel snel beter sliepen en minder depri werden. Zet er maar acties tegenover; sport, wandelen, mindfulness, muziek; andere passies die bij jou horen/passen, whatever; bijna alles is gezonder dan drank.
  22. Fijn Jen en nu de zenuwen de deur uit en lekker even niks als dat kan vandaag.
  23. Roza heet Rosa en heeft een creatieve humor
  24. Wat me gisteren weer opviel is dat we van een mug een olifant kunnen maken. En hoe dichterbij de stop/minderdatum, hoe erger we nog als dramaqueens (vergeef me het woord, ik vergroot het ff om het te laten snappen) reageren. Hoe langer ik niet meer drink, hoe letterlijk nuchterder ik reageer. Dit is best lastig, want juist als je hier nog maar kort bent en misschien aarzel om uberhaupt al te reageren, hoe kwetsbaarder je bent. Korte lontjes helpen dan niet en je iets persoonlijk aantrekken al helemaal niet. Maar het is niet anders. Ik heb het al vaak zien gebeuren en eigenlijk zijn de bedoelingen van iedereen altijd goed, dus het is extra jammer als mensen erom weg denken te moeten blijven. nou ja, my 2 cents zou Bammie zeggen fijne dag mensen nuchter en wel:rose:
  25. bijzonder mooie start van de dag vind ik het als hij schijnt, vrolijke wekker:rose:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...