Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.009
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. positief is niet genoeg; bidden voor een wonder en oranje kaarsje branden:D
  2. leuk vind ik het als Oranje straks zich als het wonder van de wereld toch door gaat
  3. Weekpact Bol Lytse Jane
  4. boek moest ik net al weer verlengen; sinds ik frum lees ik veel te weinig
  5. Optimist Rae! ik doe mee 4-2
  6. Optimist Rae? Ik doe met je mee: 4-2 voor Oranje, anders liggen ze eruit.
  7. goeie zonnige morgen:rose:, een fijne vaderdag voor hen die hun vader nog mogen "bezitten" en zij die een vader nog met hun kinders delen. Marc: gefeliciteerd Happy Birthday:moon: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
  8. belangrijker weer kalm en sterk vanuit onszelf te kunnen leven dus om Witte aan te halen: zennnnnn
  9. nog aangekleed en wel hier, zelfde film, veel kijkplezier via de sateliet. slaap lekker voor straks allemaal:lips:
  10. inderdaad dat is juist:D
  11. Gwen kun jij die ook zien daar in belle italia?
  12. de film is op Ned.2 Laaf, om 23.35 u, zit er ook op te wachten.
  13. mooi Gwen de grenzen in jezelf respect:heart:
  14. en dit vond ik nog in mijn agenda; onderschat niet de kracht van het lijden als het uiteindelijk in al zijn facetten wordt geaccepteerd
  15. heel bekend Jen geneer je niet hoor. Maar, het zal belerend klinken, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat depressies en slecht slapen echt beteren na verloop van tijd, mits je echt stopt met drinken. In mijn jojo-tijd waren ze aan elkaar gekoppeld. Toen ik stopte, psychisch nog steeds een poos, toen ik mijn matje (fakir) kocht en het slaapritme goed kwam, verdween ook mijn depressie. Natuurlijk was er meer, therapie en dit forum, later actiever en vrijwilligerswerk. Maar slapen is zo essentieel voor de energiehuishouding, bioritme en psyche.
  16. jaartal, leeftijd, maakt niks uit; opnieuw beginnen kan altijd en vandaag is daar een perfekte dag voor
  17. komen we wel achter als het zover is
  18. gemak dient de mens en mij dus ook.
  19. lady jane

    Treffende uitspraken

    Dat we beter zijn is logisch; of we winnen is een tweede. onbekend
  20. lady jane

    Jaarpact

    :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: van harte Jan en ga zo door!
  21. Juliette heette in mijn tijd Julia
  22. jij ziet ook alles grenzen dus:)
  23. en Gabs ik las laatst dat jouw sociale vaardigheden geoefend werden nu je langer droog staat. Het is de vraag dus of je wereldje klein(er) werd door de drank of dat je dronk om het kleiner te laten worden. Mijn ervaring is dat ik klein fijn vind, maar ik ben wel selectief. En als ik mijn granzen weet daarin en er goed mee om weet te gaan, dat wereldje, soms ongemerkt ineens wat groter mag worden en toch veilig blijft.
  24. Originally posted by: Dylan Originally posted by: Shahire enig idee waar het vandaan komt? quote> Het komt uit de "trucendoos" van het brein Shahire. Net als bij de heetste sambal waar niemand ooit blaren van in de mond zal krijgen. Toch wil men water.. water..water. Wetend dat dit de boel alleen zal verergeren. Niet intrappen dus Marlies, maar luisteren naar het gezonde stukje verstand. quote> Lavendel, ik herken in dit stukje van Dylan meer dan uit wat jij schrijft. spirit uit de fles die bezit probeert te nemen van jou. Alcohol is een ding, neutraal, kan niks, wil niks. Iets in jou wil alcohol. Dat heet verslaving. Als spirit bezit wil en kan nemen zou iedereen verslaafd zijn. Waarom ik het schrijf, is dat het kan helpen meer eigen verantwoordelijkheid te zien. Jij bepaalt. Jij hebt trek en jij bent sterk, dus je hoeft er niet aan toe te geven. De manier waarop jij sterk kunt blijven is misschien anders dan die van anderen die je hier leest, maar er zal allicht iets tussen de tips staan wat je helpt. En jij mag trots zijn als/wanneer het je weer gelukt is; go girl!
  25. slaap lekker Jen voor jou de rest vd nachtbrakers:lips: oat moan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...