Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.009
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. dag voedselvergiftiging: bye;)
  2. buik hier zit vol toastjes met filet americain:P
  3. lady jane

    Jaarpact

    ff een moeilijk patroontje tussendoor wordt straks de blikvanger:)
  4. joehoe:D
  5. douche-tegeltjes heb ik net versierd met fladderende vlinders
  6. plan B treedt in werking als plan A de mist in gaat
  7. zekerheid heb je nooit in het leven, ook nuchter niet
  8. goh frodo bij ons regen je kleddernat:o
  9. gemakkelijk is het leven niet, ongemakkelijk word ik ervan soms, maar er een uitdaging van maken helpt.
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    kompassie naar anderen zal ook jou veranderen:heart: JB
  11. je faalt pas als je opgeeft laaf
  12. Goeiemorgen mensen. Wat een verschil met gisteren dit weer wat ben ik blij dat ik gisteren heb uitgebuit zeg. Rudy, sterkte:heart: ja en voor de anderen die dat nodig hebben ook, Rae, Lavendel, Suikertje, Liesje, Kameleon. Rickert met de verfklus en Albert met je gebit; sjonge wat een toestanden allemaal. Hoop dat het zonnetje snel weer doorbreekt in jullie levens. Zelf zit ik in een "goede" periode, heerlijk is dat, na ook strubbles zat.
  13. drank-emoties werden jank-emoties:(
  14. verdriet verdrinken werd vaak verdriet vergroten
  15. Clueless, welkom hier. je naam lijkt me niet helemaal goed gekozen jij wilt wel leren van je fouten en neemt er verantwoording voor, petje af dus en ga ervoor nog een heel nuchter lang leven voor de boeg succes in de detox en hopelijk tot ziens hier weer:present:
  16. ik was nog an die Arbeit Jen nu lekker thuis en mn bedje in doe jij het licht uit zo? trust en welkom Spaanse sabel:D
  17. slaap lekker:lips:
  18. toch 2 mensen de pot:( gefeliciteerd zumme maar zeggen
  19. whoehoe Bol en rapi 2-1 nou nog maar een voor ons dan maar hup Holland hup
  20. ik blijf het jammer vinden van de sfeer zo niet nodig. nou aan t werk hoop straks nog in te kunnen loggen fijne avond en het is 2-2 bij de konkurenten ook leuk
  21. ken je wel de uitdrukking it sucks jen? Nou dat betekent het en soms dat iemand je leegzuigt maar dan heb je je eigen grenzen ook al verlegd meestal/laten verleggen
  22. Beks, waarom? zo vergroot je het onrecht alleen maar.
  23. als je je plaats dan maar kent:)
  24. Snoep heeft vele kanten; net zo'n ongeslepen diamant:D
  25. Denemarken komt terug 1-2 Nee rapi, zegt niet veel en hangt van de anderen af als portugal nu wint en ned ook hebben we allemaal 1 wedstrijd gewonnen en verloren (of waren er gelijkspel-wedstrijden bij? ik doe maar net alsof ik op de hoogte ben, maar niet dus:D) maar zaterdag wordt dus ook geen makkie
×
×
  • Nieuwe aanmaken...