Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.009
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. nu vandaag schijnt de zon weer en wat ga ik daarmee doen?
  2. lady jane

    zondag 10 juni

    Ik ben een kringloop-verslaafde AR enne Witte, jij bent nog luier dan ik foei! ook goeiemorgen toch nog:)
  3. Mijn jongste kat zet altijd haar nageltjes uit als ze op schoot aan het "pompen" is. Ik hoorde dat dat betekent dat ze melk zoeken, een oergebaar dus zumme maar zeggen. Helaas deed ze dit gisteren ook boven op mijn laptop. Ik probeerde haar er af te sturen, maar had niet in de gaten dat die scherpe nageltjes onder de toetsen vast zaten. Dus toen ik ge-irriteerd een zetje gaf vlogen er 2 toetsen af die ik er niet meer op vast krijg. Wat kan ik tegen die nageltjes beginnen? Beetje vijlen? Maar ze trekt ze in zodra ik ernaar wil kijken. Ze gebruikt de krabpalen al veel meer als mijn kater (die houdt meer van het leren bankstel:o).
  4. Met Woman gaat het héél erg goed.
  5. lady jane

    zondag 10 juni

    Goeiemorgen mensen de zon schijnt!! en AR bedankt, voor het recycle-baar stellen van je slingers beetje lui vandaag:D
  6. lady jane

    zondag 10 juni

    Gwen, onze trouwe AA-vertegenwoordiger, ga gestaag zo verder meis en je neemt zo en passant heel wat frummers mee in je kielzog:heart: Van harte met je voldragen zwangerschap van je eigen nieuwe leven. :moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present:
  7. lady jane

    zondag 10 juni

    Snoerdepoep meis van harte; wie had dat ooit kunnen denken van dat mopperkontje die je was nadat je pas gestopt was. je bent een kanjer meis! 17 maanden :moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light::moon::heart::light::light::light:
  8. ik eigenlijk ook niet:D dus slaap lekker:lips:
  9. Soms is nu
  10. kampioentjes waren deze week 5 voor €1,=
  11. Mijn oranje badlaken met wij houden van oranje blijft hangen, net zolang tot ze scoren:D
  12. geen kwantiteitsmens die Neeltje, maar KWALITEIT!!! klasse Neel :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:
  13. Nina, het om de poule, B in dit geval. Ned. moet ook nog tegen Duitsland en Portugal (die spelen straks trouwens) theoretisch kan Ned. de poule nog winnen (ha ha, laat ik ook eens de optimist zijn)
  14. lady jane

    Computer vragen.

    mijn kat vond het voetbal zo spannend dat ze de 8 en de f8 uit mijn laptop heeft geklauwd. Er zitten minuscule haakjes achter de toetsen maar ik krijg de klik niet. lijmen is zeker geen optie?
  15. triest snik snik
  16. mijn kittekatkat heeft 2 toetsen losgektabd van mijn laptop en ik krijg ze er niet goed weer in. ze liggen er nu los op en ik ga dus ff stoppen dag dag en ha Sha (leuke dag met Snoep, hoop ik, wed ik bedoel ik)
  17. Ik kijk alleen bij echte hoogtepunten dus hopelijk gaat Ned, dat er hier ook van maken.
  18. goed Han aan jou de eer goed idee olé olé
  19. nee, zeker niet nu de Denen 1-0 hebben gescoord:(
  20. kopen we niks voor, alleen die kijkers; aanmoedigen die bups!
  21. Ach Appie ik ook niet echt hoor maar om het nou te negeren:)
  22. Het is vast niet hetzelfde maar het doet wel hetzelfde; ik neem het altijd voor de vastenkuur jij dus voor onderzoeken veel sterkte vast. ik ga de TV maar eens een kans geven hup Holland hup!
  23. lady jane

    Ook even voorstellen.

    Ha Marco, welkom op ons forum. Zoals je misschien al gezien hebt is er ook een speciaal draadje voor de Refus slikkers. Zo heb je een extra stok achter de deur en kun je ook samen bespreken wat je tegenkomt aan triggers, twijfels en moeilijke dingen. Goed dat je na die ervaring van de mist in gaan, inziet dat je weer snel op je oude hoeveelheid zat, zo gaat dat he. Ergens blijf je het idee voeden dat je drank nodig hebt. Terwijl als je een poos zonder bent, je er nauwelijks of niet naar taalt. Ik heb voor vanavond flesjes 0% witbier staan, maar denk dat ik die niet eens ga drinken. Ik wens je veel succes hier en hoop dat je je snel thuisvoelt en mee komt schrijven op de dagdraad.
  24. Wat denk je dan dat bitterzout doet Em?:$
  25. Ja, juist Witte, en ik ga er meer van luisteren later op de dag, kom ik ook een beetje in de hup Holland hup-stemming. eerst maar wat oranje versieringen aan gaan schaffen zo. Toen ik nog op de Oranjeboulevard woonde had ik eenkeukenkastje vol van dat spul, allemaal naar de kringloop toen ik ging verhuizen. nu een beetje spijtoptant. Daar maar beginnen met neuzen dus, zal de 1e keer niet wezen dat ik mn eigen spullen terugkocht:$ fijne dag allemaal
×
×
  • Nieuwe aanmaken...