ik heb geen spa rood
maar je schijnt ze idd te kunnen kiemen
en dan in de sla doen, heb ik nog niet
geprobeerd, ze zijn zo klein he.
ik doe wel vreselijk lang met een zak hoor.
ontbijt steeds vaker met een citroen uitgeperst
met 1 blaadje geweekte gelatine in heet water
en dan een banaan. beetje rare kombi, maar het valt
goed en schijnt goed te zijn voor mn artrose.