Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. leuk dat pretpark Har (moest het googlen, voor jou vanzelfsprekend blijkbaar dat we weten wat De Valkenier is) dan maakt een regendag niks uit voor jullie he. Ik mag er straks 2 x doorheenfietsen, en dan thuis maar douchen.
  2. tuurlijk Harry en ook goeiemorgen frummers. Al ziet het er wel erg sombertjes uit buiten.
  3. Calamity Jane says goodnight to ya all.
  4. toe zeg, daar komt de titel zeker vandaan; Johnny comes lately:moon:
  5. van dale was in een ver verleden een van mijn grootouders, een belg notabene
  6. lone wolf Gwen maar je roedel is er wel beetje verspreid:heart:
  7. sterkye appie allemansvriend met je 6 harten zomaar ff uitdelen
  8. veel kauwen en slikken voor weinig Co nu naar EEN en ik reis met travel mee daarna naar Ned.2 fijne avond mnorgen weer sporten die calorieen moeten er weer af mogen dus:angry:
  9. aaahh, jaaaaaaahhhhhhh:D
  10. drop, fruit, zeefruit (choc), schuimpjes 3 voor €1,0, dus ja, eehhhh 6 voor €2,=:$ en nog wat meer van hetzelfde
  11. dubbele avatars zag ik natuurlijk ook meis, zat je een beetje te dollen
  12. en op:o
  13. dag bammie schuimpjes ook verslavend lekker:P
  14. doen we de bril maar weer af dan
  15. ik zit ook op die tomaten te wachten. Aakje geduld is een schone zaak he maar wel een lastige ook:heart:
  16. zie je nu al weer dubbel met die nieuwe bril?
  17. gewoonte een ritueel noemen maakt het nog speciaal ook
  18. kun je er niet om bellen zelf Aak?
  19. Smikkie
  20. en dan nog die sauna ook, lees ik nu pas, mooie beloning enjoy!
  21. en ook een zonnige morgen uit het groene hart. Ik lees je met bewondering Gabs ben hardstikke jaloers dat je dat kunt en durft dat schreeuwen en tieren. Dat is adekwaat de rommel eruit gooien. En als je dan leeg en opgeruimd bent, tot zelfinzichten komt en daarmee aan de slag gaat, dan neem je je verantwoordelijkheden zonder anderen te beschadigen. zouden meer mensen moeten doen.
  22. ik las het en werd weer afgeleid gebeurt me vaak jen ook bij anderen er staat hier ook vaak zo veel
  23. niet erg als je minder dan 8 uur nodig hebt, maar voor mij funest, truste dus:lips:
  24. voor jou jen??? ok dikke knuff ((((:heart::heart::heart::heart:)))) houd jij straks maar weer trouw de wacht over ons forum
×
×
  • Nieuwe aanmaken...