leuk dat pretpark Har
(moest het googlen, voor jou
vanzelfsprekend blijkbaar dat
we weten wat De Valkenier is)
dan maakt een regendag niks uit voor jullie he.
Ik mag er straks 2 x doorheenfietsen, en dan
thuis maar douchen.
veel kauwen
en slikken
voor weinig Co
nu naar EEN
en ik reis met travel mee daarna naar Ned.2
fijne avond
mnorgen weer sporten
die calorieen moeten er weer af
mogen dus:angry:
en ook een zonnige morgen
uit het groene hart.
Ik lees je met bewondering Gabs
ben hardstikke jaloers dat je dat kunt en durft
dat schreeuwen en tieren. Dat is adekwaat de rommel
eruit gooien. En als je dan leeg en opgeruimd bent, tot
zelfinzichten komt en daarmee aan de slag gaat, dan
neem je je verantwoordelijkheden zonder anderen te
beschadigen.
zouden meer mensen moeten doen.