Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    KiloKiller

    Elke dag sta ik 2 x op dat stomme ding en uitgerekend vandaag vergat ik het. Ik stond er al op hoor Gwen, maar ben weggereorganiseerd, overtollig overgewicht dus. Jane 72
  2. Tuvalu van harte en een hele fijne dag voor jou! En Soothe, toch de 1e? Slim ventje, dan heb je r 2 dagen profijt van. Nou toch aan de slingers dan weer: beter hier slingeren dan op straat he. :):):):):):)
  3. sunny morning frummers:rose: ik ga lekkerstrand-wandelen met mn meidenteam en daarna eten bij de griek; what a beautifull day!! ff snel bijlezen nu het nog te behappen is.
  4. zijn wij ook een beetje jouw meissie zekers?? fijn die aandacht:P nou slaap ik vast ook goed dag Heintje (ik tel trouwens 6 verjaardagen) solly, de 1e en 2e niet aan de bietensap zekers?)
  5. ha, mijn aflossing is binnen dan kan ik de nachtdienst verder hier gaan doen. slaapwel en droom fijn:lips:
  6. wonen is belangrijk, de plek, vertrouwdheid, gezellig en warm
  7. lady jane

    even voorstellen

    welkom zonnetjes kom hier maar dagelijks schijnen en je licht opsteken. veel succes
  8. Niks te klagen ouwetje bovendien helaas je jaardag is al weer voorbij over op de koffie maar weer:P
  9. De ruimte heeft Kuipers weer verruild voor home sweet home
  10. lady jane

    Jaarpact

    Tine gefeliciteerd!!!
  11. lady jane

    KiloKiller

    ben wel gewend buitenbeentje te zijn maar dat ik zelfs hier buiten de boot val:( zou dr een zak mallows van gaan wegkanen:D:P
  12. Happy Birthday Soothe voor zolang die nog duurt, geen tijd voor taart dan meer zekers? voor een slinger wel gelukkig :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:
  13. hee Lytse weer in the house;l hoe gaat het meis een beetje nuchter kunnen genieten?
  14. gebruiken zal die persoon dus nog:D, sprak deze dame onbevooroordeeld
  15. losers vind ik een scheldwoord die echt niets zegt over degene die zo genoemd wordt maar alles over degene die het woord gebruikt, sorry harry, maar het werd door mijn zoon te vaak en ten onrechte gebruikt toen hij puberde
  16. nou een lekker badje is ook niet verkeerd hoor Bulletje en ja die chipsdagen heb ik ook, en zat gehad toen ik pas gestopt was. Je hele lijf moet resetten, je geest is nog aan het droogdrinken, alle tijd die je met drank bezig was is nog niet opgevuld en het is zaterdagavond ook dat nog. Toch ben je niet helemaal zielig. Denk eens aan al die mensen die het nu leuk lijken te hebvben en dan aan morgenochtend, hoe brak die dan zijn en hoe fit en uitgebadderd jij dan bent. En aan hoeveel mensen er zijn die geen bad (meer) hebben. Ikke dus nu. Gelukkig heb ik weer een sauna, dus ben ook dik tevreden hoor. morgen iets leuks plannen Bul. Strand/boswandeling (en nee niet dat drankje:D)
  17. ik was aan het tikken Aak maar ga er ook even uit doe 3 dingen tegelijk en kan helemaal niet multitasken.
  18. iedereen is Hannah helpen denk ik heeft ze morgen ook eens een vrije dag
  19. houden we bij nog meer geslachten de boot nog maar even af
  20. Hannah met jou in de ochtendploeg had ik een dubbel zonnetje nu ga ik m echt opzoeken voor de boodschappen lopend of met de vouwfiets, want ja dochter zit "even" zonder fiets en nu moeders dus sweet sixteen gezond egoisme:D
  21. net mensen/frummers Diesel:D
  22. lady jane

    het glas is leeg

    schaamte, oordelen, frustraties enz we zitten er vol mee. Niet leuk altijd, maar soit het zij zo. en dan is het ook iets van: nou ja, so what? het komt en het gaat net als de dag en de nacht. laten en loslaten en nog wat van dioe dooddoeners, ha ha fijne dag Leeg en vul je glas met lekkere gezonde dingen vandaag
  23. mn goeie daad van vandaag Leeg: google even op fakirmat mijn slaap en meditatie-wonder werkt in 95% van de keren en wordt hooguit een van je gezonde verslavingen. pfff wat is er veel geschreven zeg.
  24. Goeiemorgen mensen schijnt die zon bij jullie ook zo uitnodigend?
  25. Smikkie, goed om van je te horen en nog goed nieuws ook, das dubbelop; beter dus:D enne gewoon meeschrijven als je wilt hoor.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...