Spring naar bijdragen

GRATIS SPULLEN


Otje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hij hangt nu in de kast Spud.
Tijdens de lessen draag ik een shirt met lange mouwen, en bij de optredens een zelfgemaakt kostuum.
Ik heb em beetje verknipt en heb em tijdens een optreden gebruikt in juni, onder een zelfgemaakte top. De punt van voren kleed erg mooi af, dus als ik geen blote buik hoef of wil dan is het mn favorietje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebber heb ik het boek 0% alchohol van Herm Kisjes.

beschrijving: Alcoholverslaafden hebben het moeilijk met vragen om hulp. Vaak kloppen ze als de problemen niet meer te overzien zijn pas aan bij een hulpverlenende instantie. Maar om een voorbeeld te geven: in 2003 onderging niet meer dan drie procent van alle problematische drinkers in ons land een behandeling bij de hulpverlening. Van hen had 43 procent al langer dan tien jaar problemen met alcohol.
Trouwens, wanneer een verslaafde om hulp vraagt, wat gebeurt er dan? Stoppeen met alcohol is niet het nemen van een pilletje op zijn tijd. Hoe kun je in 's hemelsnaam stoppen. Krijg je wel een beter leven zonder alcohol?
Ik heb die vraag gesteld aan ervaren niet drinkende alcoholverslaafden. Het leverde acht verschillende openhartige antwoorden met veel overeenkomsten op. Maar het ultieme antwoord op de vraag hoe je kunt stoppen met alcohol zit er helaas niet bij.

Wie o wie kan ik er blij mee maken.

Wellicht dat hij zo kan blijven rouleren onder de ADB'ers. Dat zou ik erg leuk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...