Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. als je je plaats dan maar kent:)
  2. Snoep heeft vele kanten; net zo'n ongeslepen diamant:D
  3. Denemarken komt terug 1-2 Nee rapi, zegt niet veel en hangt van de anderen af als portugal nu wint en ned ook hebben we allemaal 1 wedstrijd gewonnen en verloren (of waren er gelijkspel-wedstrijden bij? ik doe maar net alsof ik op de hoogte ben, maar niet dus:D) maar zaterdag wordt dus ook geen makkie
  4. 2-0 v. Portugal al en daar moeten we zaterdag dus ook nog tegen:(
  5. grappig hoe de heks in Snoep zich laat zien;)
  6. Denemarken heeft al een punt tegen! oei
  7. Ik voorspel 2-1 voor oranje, t zal lang achterstand of 1-1 zijn, maar dan komt KJH erin en die gaat bewijzen dat hij er meteen al in had genoeten. Ik hoop dat Kuijt ook een echte kans krijgt vanavond. Helaas moet ik werken, maar ik probeer te spieken tussendoor. Olé, Olé Olé heel belgie zingt met ons mee.
  8. maken, maar soms ook elkaar breken op de dagdraad
  9. lady jane

    Opnieuw

    Ha Travel, jammer van de reden maar fijn dat je ons weer hebt opgezocht. Je werd ook al gemist op de themadraad, veel succes maar weer en lekker vaak komen maar weer he:present:
  10. hello en goodbye maar weer haast en niet bijgelezen dus fijne dag Liesje toi toi toi!!!
  11. Goeienavond ik heb de draad niet kunnen lezen gevoelens van walging, sorry de goeien niet te na natuurlijk:heart: tijd voor wat afstand hier weer. truste
  12. lady jane

    jackie1963

    hoi hoi dames op dinsdag 12 juni in deze afdeling is de huiskamer daar passen jullie ook nog wel bij fijne dag
  13. Je MAG stoppen Vicks je krijgt een nieuwe kans, nee je neemt die vrijwillig ook een beetje hopelijk; en als je je weer beter gaat voelen dan WIL je blijven stoppen, dat gun ik je zo!
  14. lady jane

    hoi ik ben nieuw

    Melly als ik je een tip mag geven; bereid vanavond voor op een positieve manier. Haal wat lekkers in huis en wat gezonds te drinken of maak een alco-vrije coktail om je avond rust te vieren. Huur een leuke film om je geest te ontspannen, je hebt het zwaar genoeg nu en een beetje evenwicht is net zo belangrijk als jezelf belonen voor wat je nu presteert. en als het ff kan; geniet er dan ook van, je zintuigen werken weer volop! Ook dat huilen hoort daarbij; het reinigt de ziel.
  15. oei Fourchan, dat heb ik ooit 7 maanden volgehouden met een fles wijn, maar uiteindelijk won hij:( ik haal nu niets meer in huis, hoef niets te bewijzen en pest mezelf onbewust niet langer. Misschien kun je dat elftal met reserve doneren aan een voeltbalkijkersgroepje? maak je nog een goeie beurt ook. Albert, brrrrr ik zal voor je duimen als ik straks lekker in de sauna lig te zweten. Dan lig jij hetzelfde te doen, in die stoel. Maar je moet maar denken dat je daarna weer een good-looking bekkie hebt. Sterkte!
  16. Emma heel veel sterkte straks hopen dat het meevalt, zowel het onderzoek als de uitslag.
  17. alweer??? ook een leukie, zekers? goeiemorgen mensen. En Fourchan 3 maanden: van harte joh, zo ongemerkt en dan meteen 3 maanden wow! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
  18. ha ha sterkte jen:D
  19. nee Wouter ik doe niet aan daten vrijheid blijheid hier tegenwoordig en dat wil ik nog heel lang zo houden maar dat boekje komt even wel vol hoor. Heintje gaat echt nu slaapwel:lips:
  20. en nog bescheiden ook die Wouter haal je bal/date-boekje maar tevoorschijn dat wordt dringen straks
  21. Ik had ook erg veel aan MF en velen met mij; leuk jen horen wij ook eens bij de happy few: 10% Daar zal ik wel op kunnen slapen truste:lips:
  22. lady jane

    hoi ik ben nieuw

    Houd vol dan melly je bent een taaie zo te zien en vast een steun voor vriendin nuchter en wek: klasse meis! en sterkte ook voor jou:present:
  23. hoorde jij ook bij die 90%?
  24. een vrouw Wouter en wat voor één
  25. melig waren mijn radijzen en sommigen zelfs bruin, en eentje....... die werd al opgegeten door een mij tot nu toe onbekend huisdiertje:o
×
×
  • Nieuwe aanmaken...