Originally posted by: Dylan
Originally posted by: Shahire enig idee waar het vandaan komt? quote>
Het komt uit de "trucendoos" van het brein Shahire. Net als bij de heetste sambal waar niemand ooit blaren van in de mond zal krijgen. Toch wil men water.. water..water. Wetend dat dit de boel alleen zal verergeren. Niet intrappen dus Marlies, maar luisteren naar het gezonde stukje verstand. quote>
Lavendel, ik herken in dit stukje van Dylan meer dan uit wat jij schrijft. spirit uit de fles die bezit probeert te nemen van jou. Alcohol is een ding, neutraal, kan niks, wil niks. Iets in jou wil alcohol. Dat heet verslaving. Als spirit bezit wil en kan nemen zou iedereen verslaafd zijn. Waarom ik het schrijf, is dat het kan helpen meer eigen verantwoordelijkheid te zien. Jij bepaalt. Jij hebt trek en jij bent sterk, dus je hoeft er niet aan toe te geven. De manier waarop jij sterk kunt blijven is misschien anders dan die van anderen die je hier leest, maar er zal allicht iets tussen de tips staan wat je helpt. En jij mag trots zijn als/wanneer het je weer gelukt is; go girl!