Wow Dinah
bij voorbaat petje af voor jou
het weer is redelijk, niet te warm
niet al te nat hoop ik voor je.
Heel veel succes; zwaai je ff als de NOS
de camera op je richt?
De ultieme test Gabs
zoals je er al vele kleinere had
en tot nu steeds doorstaat
klasse meis! Als er een rechtvaardige HM bestond
zou je nu cum laude zijn geslaagd en het even kalmer aan mogen doen.
mooi Bulletje
ik hoop dat je niet in een gat valt
van het niets meer re regelen hebben
lekker werken dus
en vooral veel nagenieten nog:present:
goe gedoan meissie