Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. goeie :rose:ige morgen maar weer zal het dan toch gaan zomeren? duimen maar en fijne dag
  2. en dat deed en doet hij hoorde ik op t journaal. ik ga slapen truste:lips:
  3. Witte
  4. grappig dat hij van hoofdakker kopland had bedacht iemand die met taal speelt
  5. maken doet niemand mij meer wat, behalve ikzelf zo nu en dan
  6. shoot, ze weten niet wie ze missen! ik ga lekker Turks eten een weekje:P
  7. geld maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt ook niet gelukkig
  8. oh Hannah vergeet ik nog heb je ook zo'n mooie tooi om mee te tokkelen?
  9. frizzante is dus licht bruisend water? lekker boeren dus:P
  10. Wow Dinah bij voorbaat petje af voor jou het weer is redelijk, niet te warm niet al te nat hoop ik voor je. Heel veel succes; zwaai je ff als de NOS de camera op je richt?
  11. 3 choc. muffins, nog warm en 3 met koffiesmaak, walnoten en havermout maar geen brood eronder.
  12. meer smaakt ook naar meer?
  13. Die beweging kun jij best gebruiken Tiger, je neemt bijna net zo veel calorien tot je als ik. Misschien zelfs wel wat meer. slaap lekker
  14. Siciliaans bed zekers droom ze:)
  15. als t ie je morgen nog maar herkent, nee flauw hoor, zal vast dolblij zijn en jij ook. Han, 1 stuk taart teveel mag ik hopen?
  16. De ultieme test Gabs zoals je er al vele kleinere had en tot nu steeds doorstaat klasse meis! Als er een rechtvaardige HM bestond zou je nu cum laude zijn geslaagd en het even kalmer aan mogen doen.
  17. geweest is het heel wisselvallig; ik was verbrand donderdag en ik was nat geregend een aantal andere dagen, vast andere koek dan waar jij was
  18. Ha la belle Siciliana hoe is het en hoe was het Jen?
  19. mooi Bulletje ik hoop dat je niet in een gat valt van het niets meer re regelen hebben lekker werken dus en vooral veel nagenieten nog:present: goe gedoan meissie
  20. Hier komt ie er ook weer door, net nog natgeregend nog ff te fietsen dus en ja misschien ook een wasje dan?? lastig he zo'n geweten op zondag. laters
  21. das een hele mooie Madelief ik leen m ff en reclyle m wel
  22. blijvende blijvertjes, hoezo verslaafd?
  23. en dan is oppersmurf zeker weer de man hiero?
  24. Ach Tina geen internet, sterkte houd die mensen maar te vriend de komende tijd we kunnen je niet zolang missen hoor zet m op he, met sjouwen straks
  25. vóór ik weer klaar was kwamen alweer die andere gasten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...