-
Aantal bijdragen
56.037 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
357
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Ha Witje leuk dat ik hier nu net met jou ben ook:heart: toeval bestaat niet he
-
Hoi frummers goeiemorgen! Wat een heerlijk wakker worden voor dit ouwe lijf:D Al die slingers en lieve wensen. Dank, dank dank! Ik heb me verslapen, echt grandioos, doe ik anders nooit, maar werd wakker gebeld door zus. had het weer nodig zekers, dagje ouder he, dan mag het. Dylan, het was wel een beetje konfronterend nu hoor; een buurman van vroeger net zo oud, herseninfarct en bijna helemaal verlamd; een nieuwe overbuurman, 1 maand ouder via een of ander virus bijna dood; net gisteren mee kennis gemaakt omdat men mij vroeg voor zijn planten en kranten te zorgen. Gisteren kennisgemaakt, hij blijkt 1 maand ouder te zijn als ik. Maar goed, het toont even aan hoe betrekkelijk het leven kan zijn en als dat even dichtbij komt, ben ik me daar ook weer van bewust. En ook van mijn supergezonde lijf dus. Ik koester dat altijd al, en vandaag ga ik dus gewoon mijn zondagse passie volgen en met mijn volleymaatjes zweten en taart eten. Dat past bij mij en zo heb ik het het liefste. Daarna even naar zoon, en eten in een Haagse Toko, jammie. De 12e vier ik het met oudste zus (die wordt 65) in een uitgebreid vreetfestijn bij een vd Valk in Houten; all inclusive wokken, BBQ. en de hele ratteplan. Voor hen incl. bier en wijn, en ik heb nergens omkijken naar. Iedereen tevreden. Maar dit is mijn dag dus. Eerst ik en dan ben ik er voor de rest ook weer. Dochter zit in Rome, die heeft het ook goed en in die wetenschap heb ik het ook goed. Adam, krasse knar: van harte en heb ook een heerlijke Adamdag! tot vanavond
-
welkom Sunflower. je kunnen beheersen is een nobel streven, maar wel een moeilijke via minderen. een aanrader is vaak dan toch eerst een maand op 3 niets drinken omdat je van daaruit meer kans hebt van slagen. Maar ook dan is zelfbeheersing moeilijk, want we hebben vaak jarenlang juist met drank die zelfbeheersing niet gehad. Ikzelf heb te vaak dat vergeefs geprobeerd en ben nu heel tevreden dat ik niet meer hoef, niet matig, niet veel, niet jojo-en meer, de smaak trekt me niet meer, de roes niet en de katers en passiviteit en depri buien al helemaal niet meer. Wat jouw weg wordt? We gaan het lezen hopelijk; ik wens je er veel succes en kracht bij.
-
Zaterdag 5 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ja Tsjeerd, heel herkenbaar en je weet dat het na het drinken ook niet beter gaat dus fijn dat je op het dagpact komt ik wil je daar graag bij steunen Originally posted by: Tatum DAGPACT Albert Lytse Tatum Acer Tsjeerd Jane -
Zaterdag 5 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hots:present: je weet het allemaal al he en toch............... -
BamBam en Meiske de toppers van vandaag :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
-
alcohol wordt gemaakt juist van suikers Dre dus het heeft er alles zo niet toch heel veel mee te maken. Dat van die cortisol aanmaken die de stress in stand houdt, dat is nieuw voor me (theoretisch dan) maar dat verklaart wel het fysieke deel van mijn drinken ooit. Goed om te weten hoe je dat met extreem gezond eten weer in beweging kunt zetten voor herstel. Ik zou het niet volhouden op den duur (geen discipline), maar het is een mooie manier om het chronische van die stress te doorbreken zonder chemische pillen. Onbewust deed ik dat met mijn vastenkuren ook al, maar die waren dus te kort om mijn gewoonten te doorbreken. En uit witte meelsoorten maakt het lichaam ook suikers aan he, dus eigenlijk zijn we met zijn allen hardstikke suikerverslaafd. Ik weet nog dat mijn moeder vroeger zei dat suiker te duur was en een luxe product. Maar nu zit het echt overal in en kost een kg bijna niets meer. bedankt voor je stukje van vannacht:present:
-
Vragen en verhalen over je huisdieren.
discussie antwoordde op een bolletje van lady jane in Tips en adviezen
ach guttie; 10 cm op dat inimini-lijfje geef er maar een dikke kus op Bol:heart: -
Wat kan de AA betekenen voor je herstel?
discussie antwoordde op een gwen van lady jane in Thema's rondom alcohol
fijne Ede-dag mensen:present: -
nog één te gaan dus dit weekend Marion. Op de ditjes & datjes, op de datum van vandaag wordt dagelijks een dagpact gesloten met een paar mensen. Je maakt met elkaar een committment: vandaag dink ik niet! Misschien voor jou een extra stok achter de deur? Zul je zien hoe je morgen je weer eens trots kunt voelen i.p.v. brak of met faalgevoel. Het is zowiezo wel fijn om ook de wat luchtigere manier van elkaar afleiden aan te gaan op moeilijke momenten. En als er iemand met een serieus item zit is er meteen steun genoeg ook.
-
Zaterdag 5 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeiemorgen mensen niet helemaal uitgeslapen maar zonde van de tijd om weer terug mijn bed in te gaan. -
Canvasfilm heb ik al gezien ik ga voor ned 2 of mijn boek als het te laat wordt slaapwel allen:lips:
-
Vragen en verhalen over je huisdieren.
discussie antwoordde op een bolletje van lady jane in Tips en adviezen
ik ben bang dat je iets anders leest dan ik het bedoel Marika natuurlijk weet ik dat t was meer als grapje bedoeld voor Spud -
Misschien komt het nog Lytse maar evengoed sneu he, je zou haar zo graag dat stukje tevredenheid meegeven. En juist dat kan nog niet. Misschien tijdens het oppassen er gewoon mee beginnen te knutselen en zien of ze aanhaakt? slaap lekker AR
-
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik heb ook een zwak voor haar Kuns nou tot de volgende! -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
en voor Trijn -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
wat een mooi moment voor hem zeg -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
jammer Kuns kans gemist -
bij de meiden kon ik slurp slurp doen en zeggen: dit is beter dan therapie hier is het nog even oefenen in incasseren en thanx zeggen Jan dankjewel dus
-
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik ben een beetje para ik draai vast -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
nou ja, je kan niet alles hebben he -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mwoh no thanks -
zitten we alle twee weer in een stijgende spiraal he Jan, mooi als dat ook symbool staat voor ons levenspad (nog een nootje?)
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
porselein dus ook zat in mijn mond; al die kronen:D -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
nou waar wacht je op? brand maar los
