Ha Josje,
ik hoop dat er ook positieve dingen
zijn genoemd die je kunt verwachten!
Persoonlijk zou ik zeggen; sta gewoon open voor wat er komt.
Ikzelf heb beide punten niet zo ervaren.
Wel, dat mijn depri gevoelens na het stoppen eerste erger
moesten worden eer er verbetering kwam.
Dromen kwamen pas nadat ik mijn fakirmatje had, maar
het waren geen drankdromen. Wel mooie overwegend, en soms
wat verwarrende of symbolische dingen.
De euforie die ik soms wel voel, zie ik als een beloning, waarbij ik
ook mezelf train om er alert op te blijven. Maar het blijft een geschenk
waar op ik kan kicken. En helpt me mijn, toch wel zwaar beschadigd zelfvertrouwen
van weleer, om te zetten in tevredenheid en trots.
Maar voor iedereen kan het verschillend zijn dus; de redenen/oorzaken dat we dronken
zijn immers ook niet dezelfde.
Hier wordt wel eens geschreven: wees flexibel als bamboe in de wind.
Er is ergens een boekendraadje, 2 geloof ik zelfs, met ook alco gerelateerde boeken.
Ik heb later pas tijd om die te zoeken en bovenaan te plaatsen, maar je kunt zelf op zoek; bij thema's. Kom je vast ook andere nuttige dingen tegen.
En dan het belangrijkste:
een slinger voor die 10 dagen; een mooie basis om op verder te gaan, klasse!
:musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: