Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.037
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    357

Alles door lady jane geplaatst

  1. ik heb amandeltjes en thee ff kijken wat nog ook in de koelkast ligt
  2. ik hoop Sansika
  3. sorry gebeurt niet ben ik bang en nou hier met die ballen je houdt ze al lang genoeg in de lucht
  4. goeie keus wel
  5. Ap zijn die ballen nog niet klaar? volgens mij heeft ie de helft al op
  6. geen idee nu jullie?
  7. mag er in blijven zitten adb hier he:D
  8. nog niet helemaal maar wat in het vat zit........
  9. oei Megan valt door de mand als jet me niet gegund is foei
  10. dat is Sarah Made
  11. dit wordt moeilijk ik denk sarah
  12. gesellie he ztiertje
  13. oh dit is wel leuk he eigenlijk nog beter dan meteen gekozen te worden
  14. ik denk dat woodstick de meeste kans maakt meer een entertainer
  15. dit wordt al beter klasse zelfs
  16. zet jij het vet vast hoog dan pak ik de bitterballen uit de diepvries
  17. ik voel me ook een beetje teleurgesteld zouden ze de minderen eerst doen en zo de spanning op laten lopen? Ik heb andere keren eigenlijk haast niets gezien
  18. ikke was vergeten dat ik hier nog moest melden:D
  19. lady jane

    hallo

    welkom Navarth, bij thema's is een apart draadje voor refusalgebruikers misschien heb je er wat aan en anders kun je daar je vragen stellen als je die hebt. Je eerste maand heb je binnen dus nu kun je werken aan niet meer je eigen vijand zijn d.m.v. alcohol, maar je eigen nuchtere vriend, zonder. succes!
  20. lady jane

    Jaarpact

    Kastanje petje af voor hoe jij het doet en zo hard aan jezelf werkt, klasse!! Toppertje kom je eens een update geven weer? :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: elk een half jaar, gefeliciteerd
  21. veel plezier Bol en rapi. eten dus, jammie
  22. Je hebt de moed opgebracht DV om te erkennen en ervoor uit te komen dat je een drankprobleem hebt. Dat is iets om trots op te zijn, want nu neem je jezelf serieus. Herstel kan nu beginnen en discipline blijft lastig, maar als je eenmaal gaat oogsten in je volhouden, dan gaat ook dat gemakkelijker. succes!
  23. ik ben het er mee eens en dan met name met het "een beetje" deel:D
  24. pleasen doe ik altijd al graag en in dit geval helemaal, dus 5 kg voor Aicha en 5 voor famke Nina
  25. hello goodbye Aak ik ga ballen de ballen!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...