Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.037
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    357

Alles door lady jane geplaatst

  1. zo rauw?
  2. ha Kuns kun je ook zingen? of ben jij die Miss world die net opkomt, je timing is perfect:D
  3. Trijntje heeft hard mensen nodig denk ik?
  4. iets rauws en doorleefds dat mis ik
  5. ik mis wat maar wat?
  6. weegschaal he wikken en wegen dan slaat de weegschaal wel eens door Ali is een bofkont
  7. ze zei hij dus ik gok op marco niet buiten the box (dat zou Ali zijn) maar wat het beste voor haar is
  8. ja dus
  9. een topper!!!!!!!!
  10. dit is wel wat benieuwd naar hoe hij oogt
  11. ik ben bang dat ze de 1e battle niet overleeft
  12. mooie stem slecht uitspraak Engels
  13. ik schuif ff op en anders mag je op schoot big mama heeft een hele brede:D
  14. ik voelde ook geen klik maar hoop dat ze voor trijntje gaat
  15. foei Jootje op een oude krant natuurlijk
  16. iemand een handje pelpinda's? catch!!!!!!!!!!
  17. mooie stem
  18. hojo Jo:heart:
  19. present! (kijk ook volley hoor, dus ben er half)
  20. Spud, ik heb braaf tahoe, mihoen en gado gado op maar realiseerde me net wel dat ik de katten lekker kattensnoepjes en eten zit te voeren waar wel vlees en vis in zit:huh:
  21. ik dreig niet met een proces Bol het gaat niet om veel geld €122,89 en het is voor het eerst dat ik narigheid heb met ze in zeg 20 jaar ofzo, dus ik wil daar ook niet zo maar weg. ik heb ze me al 2 x laten bellen, dat was wel lachen, zij doen dat nooit, maar ik weiger er nog prepaid tijd en geld aan te besteden. En ik heb al 8 keer de mail-enquete ingevuld, steeds negatiever. kleine genoegdoening:D zo mn sauna is warm, laters
  22. hier blijven schrijven dan Jootje en straks TVOH meekijken wij leiden je wel af hoor
  23. Ja Bol, ze hebben gemaild dat de opdracht tot betalen er ligt en dat het eind van volgende week overgemaakt kan zijn. Ik heb teruggemaild dat het dan 3 maanden is en dat als zij andersom van mij geld tegoed hadden ze hier geen genoegen mee hadden genomen. En dat ik dus nog steeds niet tevreden ben. (zij hopen van wel schrijven ze steeds)
  24. meestal at ik één bord warm eten, tegenwoordig kook ik te lekker en eet er wel twee
  25. Hee Marika, zijn jouw dieren al meeverhuisd? Dat lijkt me nog niet meevallen, je hebt er nogal wat, toch? Zelf is het al een hele klus om op een nieuwe stek te aarden en je thuis te gaan voelen, met de dieren zal het ook wel wennen zijn. Ik hoop dat het allemaal lukt met jou/jullie welkom thuis alvast:musicnote:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...