Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 11-05-26 in Berichten tonen
-
Maandag 11 mei 2026
lady jane en 2 anderen reageerde op Fonny voor een discussie
Groeten van Fonny🌞 uit Mallorca!🌞3 punten -
Ik twijfelde wel over m'n woordkeus @Musashi. Vooral het woord 'stom' heb ik tien keer veranderd en toen toch maar gebruikt. Het is lang niet altijd nodig om m'n ongenoegen kenbaar te maken maar ik had vandaag echt geen zin om met die irritatie in mijn buik te blijven zitten, ik heb het al moeilijk genoeg met mezelf.3 punten
-
Maandag 11 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Ik vind het mooi en bewonderenswaardig hoe je zo goed en tevens respectvol uiting kan geven aan je ongenoegen. Daar leer ik van! Dankjewel. 🙏2 punten -
Maandag 11 mei 2026
Kaatjemama reageerde op Yvonne voor een discussie
1 punt -
Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Jane1 punt
-
Maandag 11 mei 2026
Reacher reageerde op Kaatjemama voor een discussie
O leuke ding vandaag nieuwe hangplantjes gekocht voor in de serre 🪴🪴❤️ en mooi dat het staat1 punt -
@Quinnhier ook storm! @bolletjedikke knuffel voor jou! @Yanaje had het over Geurtz gisteren. Ik kan het nooit herhalen, maar in de kern is het zoals jij beschrijft. Het ergens van wegbewegen, het af willen dekken, vergroot het gevoel. Toelaten en er gewoon ‘mee zijn’ kan de boel oplossen.1 punt
-
Leuke dingen: uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek gegeten bij buurvrouw1 punt
-
Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Heerlijk storm! Woohoo! Leuke dingen Synchroon appeltje eten Herfst!1 punt
-
Maandag 11 mei 2026
Quinn reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: Quinn kaatje🌺 en koud ook ineens 😨1 punt -
Lieve mensen, Puck is ingeslapen. Wat doet dit pijn maar het was het beste voor haar. 17 jaar is best een leeftijd. Nu rouwen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Het was een heel goed dierenziekenhuis met een fijne neuroloog. Nou ben ik kapot, schiet iedere keer vol, maar hoop toch dat ik vannacht kan slapen.1 punt
-
Ik heb vanmorgen bumperhond uit de rivier moeten halen 😅 Stok in het water gesmeten zoals zo vaak, maar er stond een flinke stroming vanochtend en ze kon er niet tegenin pedaleren. Na een paar minuten zwoegen vond ze een ondiepe plek in het midden, op een meter of 50 van mij. Daar stond ze en ze keek me aan zo van regel maar wat! Of je gaat het water in, of je belt maar een helikoper 😁 En omdat een helikopter duur is.... 🥶😫1 punt
-
@Yana knuffel voor jou, ik ben nog een beetje stil van wat je gisteren aan me schreef. @Fonny jij ouwe vakantieganger, alweer in de zon. Veel plezier. Ik gooi het leuks van de dag er alvast in, want ik had net een appje van m'n zoon. M'n jas ligt daar nog en die komt ie komend weekend brengen.1 punt
-
@Yana en een dikke knuffel dabei. 🫂1 punt
-
😁 Kom je ook gezellig in m'n hol @Musashi, misschien even wat tegen elkaar aanzitten en niks zeggen? ❤️1 punt
-
Hou nou op joh, je hebt totaal niet op me gereageerd, probeer nou niet te doen alsof je dat een beetje toch wel gedaan hebt.1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dat blijkt wel pff lig eigenlijk nooit wakker echt vreselijk voor de mensen die slecht slapen1 punt -
Veel sterkte met jezelf vandaag @Yana! ❤️1 punt
-
Zenuwslopend, dat was de aanloop zeker. Douchen, tandenpoetsen, roken, tandenpoetsen, kotsen, douchen, roken, tandenpoetsen en dat nog een keer. Uiteindelijk kwam ik die cirkel uit, kon de kleren verdragen die in aan had en liep mee naar de auto. We doen het vandaag stap voor stap. Aangekleed. Naar de auto. In de auto. c rijdt, ik probeer ernaast kalm te blijven. Niet in paniek te raken terwijl we Stad steeds verder achter ons laten. Na een kwartier moeten we al stoppen, ik moet roken. Een half uur later weer. Ik merk best aan c dat ie op z'n tong moet bijten, maar hij laat het gaan. De stress moet ergens heen tenslotte. Ik probeer me te beheersen, het kost steeds meer moeite. Toch maar weer stoppen om te roken dan. Maar uiteindelijk komen we er, parkeren, c stapt in dezelfde beweging uit en ik, ik blijf zitten. Het lukt niet, ik durf het niet. Het moet, de jongen wacht op me en ik kan het niet maken om te draaien. We lopen een kort stukje naar zijn huis, hij staat al voor de deur te wachten, ik kan zien dat hij blij is. Ik aarzel, weet niet goed hoe te beginnen, maar hij grijpt mijn hand en sleurt me haast mee naar binnen, laat het huis en vooral zijn kamers zien. Stelt me dan voor aan huisgenoten; mijn vader, Q, en c, zijn man. Dat klinkt beter dan hoe J dat vroeger deed. We zien wat van de stad, doen lunch, praten voorzichtig over hoe het gaat. Voorzichtig, om vooral geen wonden aan te raken. Geen vragen stellen, elkaar niet belasten. En dus praten we wat over zijn studie, over mijn korte termijn plannen. Over z'n zus en ik moet hem me inhouden niet naar D te vragen, hoe het met haar is. Hij zegt het dan zelf al, dat het goed met z'n moeder gaat. Elk kwartier sta ik op, naar buiten, weg, ruimte, sigaret. Na de derde loopt hij mee, kijkt hoe ik rook, praat door. Het voelt wat ongemakkelijk, mijn ruimte is weg. Maar dit is mijn jongen, toch, als is ie inmiddels niet veel kleiner meer dan ik. Ik weet nog hoe zachtaardig hij vroeger was, dat ik me daar soms zorgen over maakte. En ik vertel hem van die ene keer dat hij in een vechtpartij met een vriendje belandde, omdat die iets lelijks over zijn zus had gezegd. Hij herinnert het zich ook, vult het aan. Jij zei, als ze aan iemand komen van wie je houdt en je vindt het nodig, deel dan eerste klap uit. Ja, opvoedkundig wonder ben ik.1 punt
-
Het weekend zit erop en ik denk niet dat je op het forum geweest bent. Alles in orde met jou? Heb je zin om over je moeder te ventileren?1 punt
-
De avonturen van Spirit.
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Veel plezier morgen in de sauna en fijn dat zo lekker gaat in de tuin1 punt -
Weinig op het forum geweest. Ben een beetje aan het minderen omdat ik het soms niet kan bijhouden. Krijg niet alles bijgelezen en ook gewoon weinig tijd meer. Dat is alleen maar goed. Ik heb het leuk druk. Kleindochter geweest van vrijdag op zaterdag. Daarna optreden. Nog even op ziekenbezoek geweest bij mijn zwager. Zo mag ik hem wel noemen, het is tenslotte de broer van mijn vriend. Hij was wat verslagen en boos. Donderdagnacht opgenomen en dan nog niets weten. Lig je daar. Morgen gaan ze pas onderzoeken. Tegenwoordig heb je geen hartmonitor meer naast je bed, maar gewoon een kastje onder je shirt. Tijd niet in een ziekenhuis op bezoek geweest. Er zit waarschijnlijk toch een flinke vernauwing en waarschijnlijk word het weer een open hartoperatie. Sneu, die jongen heeft altijd pech en dat gun ik hem niet. Ook zijn relatie loopt niet zo lekker. Vriendin doet bijna niets voor hem. Hij heeft 2 katten en ook tropische vissen. Zij is bang voor katten. Gelukkig heeft hij nog een goede kennis die dat doet, anders had ik het gedaan. Kleine moeite en zover woont hij hier niet vandaan. Beetje sneu allemaal. Afwachten dus tot morgen. Wij zijn druk bezig met de tuin en dat gaat heel netjes worden. De poepjes van de teckels worden meteen opgeruimd. Meestal doe ik dat. Even met een stuk keukenrol oppakken, emmer bleek eroverheen en klaar. Mijn labrador laten we natuurlijk gewoon buiten uit, zoals het hoort. De teckeltjes hebben een behoorlijk rugzakje en het buiten pissen en poepen krijg je er niet meer uit. We hebben een mooi tuinset gekocht. Een 2 en 3 zitter met een tafel. Erg blij mee. Een pan kippensoep in de maak. Makkelijk voor straks. Boterham erbij en klaar. Voel me goed de laatste tijd. Ben wat rustiger geworden. Minder opstandig. Gewoon lekker in mijn vel. Wel nog wel de neiging tot hypochondrie. Nog steeds mijn linkerbeen en ook die voet die gebroken is geweest. Nu gaan ze een CT scan maken. Toch weer de angst dat ze wat vinden. Het is onzin en ik vertel dat ook steeds tegen mezelf. Ik mankeer niets. Het zijn gewoon spieren die niet goed zitten. Dat is de meest logische verklaring. Mijn conditie is nog nooit zo goed geweest. Wat zeur ik toch. Morgen een dagje sauna met m'n schoondochter. Zie ernaar uit, maar waarschijnlijk ben ik niet op tijd voor de repetitie. We rijden liever na de spits terug en eten daar dan wat. Afijn, geen zorgen nog voor morgen. Mijn vriend kan ook een keer zonder mij gaan repeteren. We zien wel hoe het loopt. Nog steeds droog natuurlijk. Ik taal er niet naar. Geen trek momenten meer. Vriend ook niet. Volgende week word ook een lekker druk weekje. Hemelvaartdag zit er ook tussen. Lekker veel vrij.1 punt
-
Hoi @Kohtje! Fijn je weer eens te lezen hier. Blijf af en toe maar terugkomen.1 punt
-
Nee zeg, stel je voor, je vriend koopt onderweg naar jou even wat flessen wijn en stopt die in de fietstas. Dat kun je natuurlijk niet accepteren hè, logisch 😂1 punt
-
Teveel drank en drugs. Ander liedje Deze dan1 punt
-
0 punten
-
Wat een idiote discussie dit, ik word moe van mezelf, alsof het ergens over gaat. Ik heb spijt dat ik me uitgesproken heb, zo wordt een kleine irritatie een hele warboel en een nog grotere irritatie. De reacties nu van Marjolijn geven me het gevoel dat ze me het recht op irritatie probeert af te pakken. Ik ben zelfs terug gaan lezen om te zien dat Marjolijn op alle andere mensen die iets schreven wél gereageerd heeft en bij mij niet, boehoe. Wat is het toch soms een gedoe om met mezelf en mensen om te gaan. Ik trek me maar weer terug in m'n eigen hol.0 punten
